Gå til innhold

Får ikke sendt SMS med One Call-abonnement. LØST!


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg gikk over fra Telenor til One Call, i slutten av desember.

Siden den tid, har jeg hatt et problem; jeg kan ikke sende SMS! Jeg har prøvd å nå dem via telefon ved flere anledninger, men køen er alt for lang, og jeg er alt for lat. Jeg har lagt på etter ca. 10 minutter hver gang.

Jeg prøvde også å kontakte kundeservicen via. nett for en uke siden. Jeg har ennå ikke mottatt noe svar, og jeg begynner å bli ganske utolmodig.

 

Jeg gått igjenom guidene de har på onecall sine hjemmesider uten hell, og dessuten har jeg lest denne tråden, men den inneholder ingen løsning.

 

Nå til spørsmålet:

Har noen av dere hatt dette problemet? I så fall, hvordan løste dere det?

 

Mvh, Rune

 

Løsningen:

Jeg måtte bytte nummeret til meldingssentralen til "+4747919000". Etter dette fungerte alt smertefritt!

Endret av Ninfur
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se på innstillingene på sms og under meldingsentraler.

 

meldingsentral navn: one

 

meldingsentral nr: +4792001000

 

 

Hvordan kommer jeg i gang med MMS og GPRS WAP på mobilen?

For å sende og motta MMS og datatrafikk må du legge inn korrekte innstillinger i din mobiltelefon i tillegg til å ha aktivert MMS og GPRS. Tjenestene er standard på ditt mobilabonnement og automatisk oppsett finner du her. http://onecall.moota.com/

Endret av Nmcu
Lenke til kommentar

onecall er bra det, så lenge du ikke har problemer :p

 

jeg hadde feil på sim kortet, slik att det stadig sto innaktivt simkort, spesielt når det var kaldt. kontaket kundeservice ved mailer og telefoner uten svar, så etter 2 mnd uten å få kontakt mista de meg som kunde.

 

Så ønsker deg lykke til med onecall's kundeservice ;)

Lenke til kommentar
jeg hadde feil på sim kortet, slik att det stadig sto innaktivt simkort, spesielt når det var kaldt. kontaket kundeservice ved mailer og telefoner uten svar, så etter 2 mnd uten å få kontakt mista de meg som kunde.

 

Skjedde med meg også. Har fått 2 nye simkort av de. Nå ser det ut til å fungere. Hadde ingen problem med kundeservice. Ringte de. Første gang tok det max 1 min før jeg slapp gjennom. Andre gang måtte jeg vente i 10 min før jeg slapp gjennom. Men når jeg først slapp gjennom på telefon så fikk jeg kjempeservice. De brukte ikke det typiske kundeservicesvaret "Det er sikkert noe feil med telefonen din". Men de kunne opplyse meg om at de hadde hatt problemer med en leveranse av simkort. Tok 2-3 dager så hadde jeg nye simkort i postkassa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...