Honey Badger Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 En jente overser aldri skryt, så lenge den er bra. hun tenker i allefall over det. det kan jeg love deg de fleste jenter gjør. Men mindre hun har hørt det femti ganger før. Enkelte ting har jeg hørt så mange ganger at jeg ikke tenker over det om noen sier det til meg. Jeg er gutt, men regner med at det gjelder for alle. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Duden_* Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hehe. Morsom setning Jeg tenkte å si tilfeldig at det er så vanskelig å sjekke opp jenter, fordi guttene har så vanskelig start med sjekkinga. du høres ut som du er kommet deg ut av skolen og alt det der... Jeg går enda på skolen men jeg kan en del ting om jenter. Hvis du bare spør om hun vil bli med på kafé eller på kino eller noe lignende.(med andre ord en date)Det funker for meg og det funker nok på de fleste. (Ja... jeg har hatt 4 kjærester og alle mine forhold har vart lenge og alle startet med at jeg spurte dem om å bli med på kino eller middag) Merk!: Jeg er bare 14 år og har allerede techen på damer du har det nok i deg du kan klare å få deg en del kjærester ved å bare spør om middag eller lignene. Fra Kisen som har damer rundt seg hele tida også kalt Loverboy Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) jeg har hatt 4 kjærester og alle mine forhold har vart lenge (...) Jeg er bare 14 årSikkert vart kjempelenge ja. Du er knapt gammel nok til å ha seriøse forhold Fra Kisen som har damer rundt seg hele tida også kalt Loverboy:!::!::!::!::!:-------------- Viktige ting * Smil, vis du du blir glad hver gang du ser ho * Ert henne, flørt, se henne i øynene, bruk humor * Bruk kroppskontakt, vær intim, men ikke plagsom * Ikke vær desperat, needy eller sett henne på pidestal * Aldri fortell henne at du liker henne, du skal VISE det! Kan jo legge til en liten link som er litt til hjelp, mye selvsagt der, men tenk over den: http://www.wikihow.com/Woo-a-Girl Endret 27. november 2008 av Demantios Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hehe. Morsom setning Jeg tenkte å si tilfeldig at det er så vanskelig å sjekke opp jenter, fordi guttene har så vanskelig start med sjekkinga. du høres ut som du er kommet deg ut av skolen og alt det der... Jeg går enda på skolen men jeg kan en del ting om jenter. Hvis du bare spør om hun vil bli med på kafé eller på kino eller noe lignende.(med andre ord en date)Det funker for meg og det funker nok på de fleste. (Ja... jeg har hatt 4 kjærester og alle mine forhold har vart lenge og alle startet med at jeg spurte dem om å bli med på kino eller middag) Merk!: Jeg er bare 14 år og har allerede techen på damer du har det nok i deg du kan klare å få deg en del kjærester ved å bare spør om middag eller lignene. Fra Kisen som har damer rundt seg hele tida også kalt Loverboy JESUS. Du har ikke tenkt på at det muuuligens er litt forskjell på ting når man er 14 og... tja, rundt 20, eller noe? Du ble sikkert sammen med jentene på første "daten" også? Og så elsket og æret dere hverandre i 2 uker (annonsert hvor det annonseres kan; (L)(L)(L)(L):D:D:D:D(K))(K)(K)(K)(K)3LZK3R D3G 4 EWWAH!!(L)(L)(L)), etterfulgt av det hjerteskjærende bruddet som også ble annonsert hvor det annonseres kan ((U)(U)(U)(W)(W):'(:'(:'(:'(:'(:(:()? Beklager, litt.. OT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå