Gå til innhold

Antec Nine Hundred + ASUS Silent Knight II = ?

Foe_of_Good

Anbefalte innlegg

Lurer da på om noen har combo'en: Kabinett Antec Nine Hundred og CPU-vifta ASUS Silent Knight, og kan bekrefte at den vifta passer i det kabinettet? Leser på komplett at vifta er temmelig stor, og at den hos en fyr gikk inn på millimeteren (dog i en annen type kabinett). Jeg har vifte i døra på kabinettet, og lurer litt på om dette kan by på noen problemer?

Jeg kjører AM2 CPU og et M2N32 WS PRO hk.

Takker for alle svar.

Endret av Foe_of_Good
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Lurer da på om noen har combo'en: Kabinett Antec Nine Hundred og CPU-vifta ASUS Silent Knight, og kan bekrefte at den vifta passer i det kabinettet? Leser på komplett at vifta er temmelig stor, og at den hos en fyr gikk inn på millimeteren (dog i en annen type kabinett). Jeg har vifte i døra på kabinettet, og lurer litt på om dette kan by på noen problemer?

Jeg kjører AM2 CPU og et M2N32 WS PRO hk.

Takker for alle svar.

Tja, det blir isåfall akkuratt. Har selv ett antec nine hundred med en zalman 9500, som er 12,5 cm høy, og da er det ca 1,5cm klaring til viften i sidedøren.

I og med at Silent knight er 14cm, så kan det vell gå akkuratt, kan ikke love noe, men det blir garantert trangt.

Men du kan jo eventuelt fjerne viften i sidevinduet?

Med kjøleegenskapene til dette kabinettet, trenger jo du strengt talt ikke en ekstra vifte der : p

Endret av fujjii
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6
Tja, det blir isåfall akkuratt. Har selv ett antec nine hundred med en zalman 9500, som er 12,5 cm høy, og da er det ca 1,5cm klaring til viften i sidedøren.

Så dette betyr at det ikkje blir plass til vifte i sidedøra viss eg har Zalman 9700? :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...