Snoop Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Hei på dere! Jeg har nå et Stjelenor ADSL abboneomang, men det er ALTFOR dyrt, Så jeg lurer på om dere hvet om noe annet, ikke nextgentel (ikke dekning i min gate) det skal minimum være 704/samma det kbps, så hvet dere om noe? Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Ta en titt på BlueCom eller Tiscali, de er de eneste jeg kommer på øyeblikkelig. Lenke til kommentar
Snoop Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 Det er jo skit dyrt! Lenke til kommentar
Myxo Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Trodde dere blærums-sosser hadde råd til bredbånd jeg... Lenke til kommentar
Snoop Skrevet 20. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2003 Jeg er nok en av de minste sossene du finner i bærum! Å jeg skal faen meg vekk herfra og! Men hvet ingen om noe annet? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Trodde dere blærums-sosser hadde råd til bredbånd jeg... Tja, det bor over 100000 i Bærum. Er alle sosser? Dessuten, skaffer du seg en god utdanelse og jobber hardt i studietiden, blir også du en soss fordi du tjener bra. Det blir for dumt. Nei, jeg blir ikke tråkket på mine ømme tær. (Dessuten har du for få innlegg til å bli tatt på alvor. ) Lenke til kommentar
chma Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Trodde dere blærums-sosser hadde råd til bredbånd jeg... Tja, det bor over 100000 i Bærum. Er alle sosser? Dessuten, skaffer du seg en god utdanelse og jobber hardt i studietiden, blir også du en soss fordi du tjener bra. Det blir for dumt. Nei, jeg blir ikke tråkket på mine ømme tær. (Dessuten har du for få innlegg til å bli tatt på alvor. ) om man jobber for det og blir såkalt "soss" så vil det jo alltid være noen som slenger dritt.... Har man jobbet hardt fortjener man vel å ha det godt å... Lenke til kommentar
Tim Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 eh, vel Bor i Bærum og trives her. Liker ikke lukten av fjøs og kumøkk No skan Jens ut å dra opp no potteta, Jonny ska du itje hjelpa far di? Bærum=Penger=Damer=Livet Lenke til kommentar
chma Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Soss! hehe , livet er en sykkel....og en pc med heftig linje....og en dame på si Lenke til kommentar
Champ Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 vel, bærum vest er jo rene bondesamfunnet med rykkin, tanum osv. da er det bedre her i bærum øst, selvom sossefaktoren er lavere enn mange tror. men det finns enkelte individer som TROR de er bedre enn alle andre, de er jo bare morsomme Lenke til kommentar
chma Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 vel, bærum vest er jo rene bondesamfunnet med rykkin, tanum osv.da er det bedre her i bærum øst, selvom sossefaktoren er lavere enn mange tror. men det finns enkelte individer som TROR de er bedre enn alle andre, de er jo bare morsomme haha, de finnes overalt... Lenke til kommentar
Snoop Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 Takk for at ingen gadd å svare på spørsmålet mitt hvertfall da! Lenke til kommentar
Myxo Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Trodde dere blærums-sosser hadde råd til bredbånd jeg... Tja, det bor over 100000 i Bærum. Er alle sosser? Dessuten, skaffer du seg en god utdanelse og jobber hardt i studietiden, blir også du en soss fordi du tjener bra. Det blir for dumt. Nei, jeg blir ikke tråkket på mine ømme tær. (Dessuten har du for få innlegg til å bli tatt på alvor. ) Var egentlig aldri meningen å bli tatt på alvor... Rangerer du virkelig folk etter antall innlegg? Søtt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå