Disorder Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hei! Jeg skal kjøpe Metal gear solid 2 substance til xbox og lurer på om noen har spilt det og om det er et bra spill. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Ja og nei. Det er jo ps og! Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ja og nei. Det er jo ps og! Dette er en feilpost ja..... Dette burde du spørre om på Xbox delen! Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Selvfølgelig skal du kjøpe det. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Ja, har gjort det. Er så vant til at mgs er til Playstation. Selvfølgelig skal jeg det. Jeg er jo en fan. Lenke til kommentar
ArticulatedMonkey Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 det er et fantastisk spill på playstation ihvertfall, og det er enda bedre om du ikke har runda det før Lenke til kommentar
Phanteon Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Like greit å bare kjøpe det til PS2(om du har en seff) da porten til Xbox vistnok skal være litt dårligere. Det er forøvrig klin likt til Sons of Liberty bortsett fra en haug med ekstra shit. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg veit alt det! Og det er ps2 som har en port. Det kom først til xbox. Substance om det var det du mente? Lenke til kommentar
Phanteon Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Det kom faktisk først ut til xbox ja, men sier litt seg selv at det er portet fra SOL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå