Kenny-P Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hei. Jeg har tenkt å kjøpe meg et nytt kabinett, men jeg lurer på hvilket. Jeg har sett på mange forskjellige og kommet fram til et som har fått god omtale. http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=86731 Er det noen som har noen erfaring om dette kabinettet og er det noen som har noen andre å anbefale i ca samme prisklasse? Tusen takk for alle svar! Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 det er ett veldig bra kabinett...er veldig bra, men er vell ikke det mest støydempende kabinettet, dog har den en veldig god kjøling, med 20 cm vifte oppe i taket.... Ville kanskje anbefalt Antec P182, kjempe stille (Laget av metall), og har ikke veldig mye dårligere kjøling, derimot er det mye tyngre, og er ikke spesielt anbefalt til lan osv... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 kjempe stille (Laget av metall) Er det veldig mange kabinetter som ikke er laget av metall? Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 kjempe stille (Laget av metall) Er det veldig mange kabinetter som ikke er laget av metall? jeg tror han tenker på stål. Da dette er mer solid enn alu. Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 kjempe stille (Laget av metall) Er det veldig mange kabinetter som ikke er laget av metall? jeg tror han tenker på stål. Da dette er mer solid enn alu. antec p182 er laget av metall.....ikke av stål... Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 kjempe stille (Laget av metall) Er det veldig mange kabinetter som ikke er laget av metall? jeg tror han tenker på stål. Da dette er mer solid enn alu. antec p182 er laget av metall.....ikke av stål... Når ble stål et ikke-metall? Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 okey, man begynner med naturfag timene omigjen her... Hehe...kan godt hende Stål er metall, men man sier Metall, og antec sier man metall.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå