2ball_ Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) jeg har nettopp skrevet en lang post og når jeg skal poste den kommer denne meldingen opp: "Det er en feil i BBkoden, antallet åpnings- og lukketagger stemmer ikke overens." jeg har prøvd å kopiere meldingen og lime den inni i en ny post men får samme meldingen. regner med det er noe galt med det jeg har skrevet. hva kan det være?? trenger hjelp.. Endret 9. februar 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Arne Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Det kan ikkje vi vite viss ikkje vi veit kva du har skrive! Forresten, du bruker quote slik: [quote=denduskalquote][/quote] Det kan bety at du ikkje har lukka ein tag. Endret 9. februar 2008 av Arne Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Det kan ikkje vi vite viss ikkje vi veit kva du har skrive! Forresten, du bruker quote slik: [quote=denduskalquote][/quote] Det kan bety at du ikkje har lukka ein tag. tror jeg skal holde meg til hermetegn ^^ ot: tag? kan ikke legge ut det jeg har skrevet det som er problemet. mens jeg skrev det kom jeg på den fantastiske "Printscrn" knappen Edit: laster opp til photobucket nå.. Endret 9. februar 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Arne Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ja, ein tag er t.d i BB-språket, eller vi har også <p> og <a> i HTML-språket. Noko som startar og avsluttar noko. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 kan være problemet ja.. men det kan vi finne ut: Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Kan det være [spoiler=]? Edit: på linje 21 ellerno. Fjern "=" Endret 9. februar 2008 av Stine Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Kan det være [spoiler=]? eeh.. det var faktisk mikke verre.. (litt noob på dette) men når dere først er her kan jeg invitere til problem posten: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry10535581 takk for seriøse svar Mvh. 2ball(s) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå