Joy Division Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg klarer ikke testen på Xbox live det kommer en feil at jeg har for lav MTU hvordan kan jeg forandre på det? har Speedtouch Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 er det telenor du har? Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 er det telenor du har? Ja, jeg har Telenor. la meg gjette jeg kan aldri connecte til xbox live Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 eg fikk samme problemet... du kan innpå ruteren å sjekke MTUen din...den skal stå på 1500 som default..eg trur xbox live krever 1000 eller noko sånt..ikkje sikker der.. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 er det telenor du har? Ja, jeg har Telenor. la meg gjette jeg kan aldri connecte til xbox live Jo, jeg har telenor og spiller på live. Jeg hadde det samme probleme i en periode, det viste seg at Telenor hadde gjort noe med linjen min. Ta så gå inn på online.no å se om du har fått noe e-mail av telenor om dette. Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Dere har jo ikke svar, men virker det å forandre det på Speedtouch sin side? Fortell hvordan.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå