sheherezade Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Noen som har et bra survival horror spill av typen Alone in the Dark/Silent Hill å anbefale? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Kanskje condemned? (Sikkert feilskrive) Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 går ut fra du har spilt resident evil spillene? Ikke 4'ern altså... Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Anbefaler deg å teste ut Penumbra : Black Plague,demoen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Prøv Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth. Det er fantastisk skremmende, og veldig bra! Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Fear. Jeg synes fear ble litt langtekkelig å kjedelig. Er sikkert bare meg men var ikke mye skummelt ihvertfall... ikke i starten, kanskje jeg ga opp for tidlig. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Prøv Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth. Det er fantastisk skremmende, og veldig bra! Støtter denne. Undervurdert spill som fikk veldig lite oppmerksomhet, av en eller annen grunn. Finner det sikkert i en billigkasse i dag. FEAR er ikke videre skummelt, men det er jo morsomt å skyte på folk i sakte film. Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Anbefaler deg å teste ut Penumbra : Black Plague,demoen. Eller Penumbra Overture , altså episode 1. Black Plague er vel episode 2. Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Fear. Jeg synes fear ble litt langtekkelig å kjedelig. Er sikkert bare meg men var ikke mye skummelt ihvertfall... ikke i starten, kanskje jeg ga opp for tidlig. ja. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Bioshock da? Kanskje ikkje så ekstremt skummelt, og horror lignende spill, men skummelt nok for meg i alle fall. Lenke til kommentar
Augemo Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 System Shock 2 eller Clive Barker´s Undying. Ganske "gamle" spill, men hvis du er ute etter noe skikkelig skummelt, trår du ikke feil med disse. System Shock 2 Clive Barker´s Undying Lenke til kommentar
Romhelten Spiff Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Bioshock da?Kanskje ikkje så ekstremt skummelt, og horror lignende spill, men skummelt nok for meg i alle fall. Bioshock var, IMHO, ekstremt kjedelig. Samme monstrene hele veien. fjordårets store skuffelse. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Sjølv om ikkje du likte bioshock, kan det godt vere at trådstartar kjem til å like det. Lenke til kommentar
Augemo Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Bioshock da?Kanskje ikkje så ekstremt skummelt, og horror lignende spill, men skummelt nok for meg i alle fall. Bioshock var, IMHO, ekstremt kjedelig. Samme monstrene hele veien. fjordårets store skuffelse. Synd du ikke fikk med deg det som foregikk utover monstrene. BioShock er etter min mening samt den samlede spillpresse, noe av det beste som er utgitt av spill noensinne. Er dog ikke spesiellt skummelt, men har en fantastisk atmosfære og story. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Prøv Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth. Det er fantastisk skremmende, og veldig bra! Støtter denne. Undervurdert spill som fikk veldig lite oppmerksomhet, av en eller annen grunn. Finner det sikkert i en billigkasse i dag. Enig. Spillet er forøvrig ganske bra gjennomført på de fleste punkter. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Fear. Delvis enig. Veldig skummelt i perioder av spelet. Bra stemning og ellers eit greit spel. Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Fatal Frame 2! Tror ikke det er til PC da =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå