CCB Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg vil bare si at jeg er egentlig 3PM. Jeg ville ikke ha den brukeren lenger. Jeg vet at jeg har skrevet masse spam i det siste, men etter jeg registrerte meg på nytt så har jeg skrevet ordentlig. Bare så det er sagt. :oops: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 nick og tråd spammer!!!!...... du er jo værre med dette nicket enn med 3PM jo! Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 asså.. her prøver den stakkars gutten å komme med en liten forklaring.. : "jeg ville bare si at jeg er .." "SPAM!!! SPAM SPAM SPAM!!!! ooh!!! du spammer såå!! værre enn alle andre du!!" "SPAMZ0R2kZ0R!!" (osv) good job guys! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 PeNtA: det er spam!!! la oss alle ta en 3PM/CCB... la oss bytte nick så vi kan spammer enda mer! Lenke til kommentar
eab Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 la oss bytte nick så vi kan spammer enda mer! been there, done that Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Trur ikke denne tråden var ment som spam, men det har vært mye spam i fra 3pm...Får håpe at du har blitt "voksen" nok og forstått at man ikke bare poster for å få opp meld. antallet, du tjener ikke penger på det! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 3PM: Bra at du roer deg ned men ikke lag slike poster der du vet ka svarene kommer til å bli. NEGATIVE Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 5p4mz0r2k! Og dette er ikke spam?? Lenke til kommentar
CCB Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 Jeg kan fae.n med love dere at det ikke er bare meg som spammer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå