Gå til innhold

Anbefaling ny bærbar maskin til jobb / reise og fritid

avo

Anbefalte innlegg

Først vil jeg be om et minutt stillhet.

Min trofaste IBM T40p døde en stille død i dag. :cry:

Den har vært en god følgesvenn i snart 5 år. Noen bedre PC har jeg aldri hatt.

Så - jeg må finne er erstatning.

T61p virker som den naturlige veien å gå, men jeg vet ikke om jeg vil ha noe med 15,4" widescreen skjem. Synes i grunn at 14" var litt i største laget.

Det jeg vil ha er en bærbar PC som tåler daglig bruk i mange år.

Trenger et godt tastatur, og en god skjerm med god lysstyrke.

Drømmer å like god batterilevetid som T40p'en hadde, men finner ikke mange som kommer opp mot de 9 timene den klarte med ekstra batteri i stedet for optisk drev.

Trådløs 802.11 b/g/n, vanlig nettverk, Blåtann, et par USB porter, og helst VGA og serieport.

Ytelse er ikke viktig, så lenge den dra office, og litt lettere Photoshop uten å knele.

Spille gjør jeg ikke.

Er det noen som har anbefalinger ?

T61p, X61s, HP? Dell? Panasonic Toughbook? Sony Vaio ?

Pris spiller ingen rolle (dvs under 40k)

Eplemaskiner er IKKE noe alternativ - jeg skal ha noe jeg kan jobbe med - ikke bare skryte av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kondolerer for tapet ditt, men selv trofaste krigere kan gå tapt :cry: Du får jo Lenovo T61 med 14-tommers skjerm også, slik at kravene dine tilfredsstilles. Veldig gode priser på disse maskinene om fagen. Verdt å ta en titt, jeg tror en Lenovo-tilhenger neppe blir mye skuffet.

Endret av zonko
Lenke til kommentar
Kondolerer for tapet ditt, men selv trofaste krigere kan gå tapt :cry: Du får jo Lenovo T61 med 14-tommers skjerm også, slik at kravene dine tilfredsstilles. Veldig gode priser på disse maskinene om fagen. Verdt å ta en titt, jeg tror en Lenovo-tilhenger neppe blir mye skuffet.

Joda, du får dem med 14", men da uten P ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...