avo Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Først vil jeg be om et minutt stillhet. Min trofaste IBM T40p døde en stille død i dag. Den har vært en god følgesvenn i snart 5 år. Noen bedre PC har jeg aldri hatt. Så - jeg må finne er erstatning. T61p virker som den naturlige veien å gå, men jeg vet ikke om jeg vil ha noe med 15,4" widescreen skjem. Synes i grunn at 14" var litt i største laget. Det jeg vil ha er en bærbar PC som tåler daglig bruk i mange år. Trenger et godt tastatur, og en god skjerm med god lysstyrke. Drømmer å like god batterilevetid som T40p'en hadde, men finner ikke mange som kommer opp mot de 9 timene den klarte med ekstra batteri i stedet for optisk drev. Trådløs 802.11 b/g/n, vanlig nettverk, Blåtann, et par USB porter, og helst VGA og serieport. Ytelse er ikke viktig, så lenge den dra office, og litt lettere Photoshop uten å knele. Spille gjør jeg ikke. Er det noen som har anbefalinger ? T61p, X61s, HP? Dell? Panasonic Toughbook? Sony Vaio ? Pris spiller ingen rolle (dvs under 40k) Eplemaskiner er IKKE noe alternativ - jeg skal ha noe jeg kan jobbe med - ikke bare skryte av. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Kondolerer for tapet ditt, men selv trofaste krigere kan gå tapt Du får jo Lenovo T61 med 14-tommers skjerm også, slik at kravene dine tilfredsstilles. Veldig gode priser på disse maskinene om fagen. Verdt å ta en titt, jeg tror en Lenovo-tilhenger neppe blir mye skuffet. Endret 9. februar 2008 av zonko Lenke til kommentar
avo Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Kondolerer for tapet ditt, men selv trofaste krigere kan gå tapt Du får jo Lenovo T61 med 14-tommers skjerm også, slik at kravene dine tilfredsstilles. Veldig gode priser på disse maskinene om fagen. Verdt å ta en titt, jeg tror en Lenovo-tilhenger neppe blir mye skuffet. Joda, du får dem med 14", men da uten P ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå