Ole_Kr Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 "Bikkja mi forfra og bikkja mi bakfra" Jeg får endel bilder inne i hodet mitt som egentlig ikke skal være et tema på sånne sider i det hele tatt. Kunne alikevel ikke la være å kommentere det Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 søren assa, dette var jo ikke det jeg trodde det var:( hehe, kødda:) kult lys, og fin bokeh (ikke sett i større versjon). Likte måten bildet pratet for seg. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 oivind_dahle + Bikkja mi bakfra. Nå trodde jeg seriøst at det var noe ekkelt men neida. Fint bilde btw Lenke til kommentar
Gjest Slettet-q5ES5fDk Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Fint bilde, med veldig fint lys, men personlig liker jeg ikke bokeh'en, særlig ved trærne. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Øyvind Dahle: Etterbehandling er et pes på de første 20-30 bildene du redigerer, men det går raskt å lære seg det. Etter min mening er f.eks mye vanskligere å lære seg word og powerpoint enn å lære å redigere bilder. Med små grep (crop, kontrast etc) kan bildene bli betydelig bedre. Redigering er spes nyttig ved portretter! Edit: skrivefeil Endret 11. februar 2008 av Autoxave Lenke til kommentar
ThaKladd Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Synes bilen passer inn jeg... ser ut som at hunden ser etter bilen. Dessuten er den så ut av fokus og i nøytrale farger at ikke gjør noe og den tar ikke så mye av oppmerksomheten. Skiltet stjeler litt, siden det er rødt på det, i tillegg til at bakgrunnn er litt "rotete" i forhold til stemningen i forgrunnen. Fint bilde. Edit: Redigerte kjapt Endret 13. februar 2008 av ThaKladd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå