plakatmannen Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Vi skal ha et prosjektarbeid på skolen til uka, og jeg har valgt å ha om datamaskinen og internettets utvikling. Vi kunne fritt velge hvordan vi ville lage prosjektet, så jeg valgte å lage ei nettside. Jeg har kodet den og alt sånt, så det er i boks. Det jeg trenger hjelp til er hva jeg bør ha med på siden. Emnet jeg har valgt er veldig vidt, så jeg må selvsagt begrense meg litt, da jeg bare har en uke på meg. Ting jeg regner med å skrive om: De første datamaskinene > Dagens superdatamaskiner World Wide Web Hvordan internett var, og hvordan det er i dag. Skal sette meg ned å finne ut litt mer konkret hva jeg skal skrive om, men det hadde vært fint om noen kunne gi meg tips til viktige hendelser/milepæler innen data/internett. Takk. Lenke til kommentar
Sinten Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Her er eit veldig bra radioprogram om internett og historien bak internett. Du får sikkert litt idear om kva du bør ha med der Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Mange takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå