ArticulatedMonkey Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 noen som vet om det er noe nytt tekken spill på vei til playstation 3? savner ett ordentlig beat em up spill Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Tekken 6 kommer en gang i løpet av 2008, i hvertfall hva jeg har hørt. Lenke til kommentar
ArticulatedMonkey Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 da så Lenke til kommentar
huldal Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Tekken 6 - TBA 2008 Dette er også kanskje verdt en titt --> Soul Calibur IV - Release 13 mai Lenke til kommentar
woCdaM Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Tekken 6 - TBA 2008 Dette er også kanskje verdt en titt --> Soul Calibur IV - Release 13 mai Jepp, Soul Calibur IV kan blir bra. Tipper tekken er her en rundt sommertider, men det er som nevnt ikke offisielt satt dato. Det har nettopp blitt sluppet internationalt på arcade. Men du venter kan du laste ned Tekken DR, det er til og med Online Lenke til kommentar
harsa Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Sjekk ut trailer osv på Youtube.. Gleder meg i alle fall sinnsykt til 6'ern.. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 lurt på hvor det blir av Tekken.. ¨Kommer vel snart tenker jeg! Tekken er mye bedre enn Soul Calibur. Tekken 6 skulle vel kommmet før jul etter hva jeg hare hørt Lenke til kommentar
huldal Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 lurt på hvor det blir av Tekken.. ¨Kommer vel snart tenker jeg! Tekken er mye bedre enn Soul Calibur. Tekken 6 skulle vel kommmet før jul etter hva jeg hare hørt Har du prøvd demoene siden du kan påstå dette? Er en tidligere ivrig tekken spiller, men savner flere spill i denne sjangeren. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Tekken 6 er vell så å sei ferdig laga etter det eg har sett. Alle figurane osv er klare og alt. Trur dei venter litt med releasen pga bugs eller noko sånnt Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) lurt på hvor det blir av Tekken.. ¨Kommer vel snart tenker jeg! Tekken er mye bedre enn Soul Calibur. Tekken 6 skulle vel kommmet før jul etter hva jeg hare hørt Har du prøvd demoene siden du kan påstå dette? Er en tidligere ivrig tekken spiller, men savner flere spill i denne sjangeren. Soul Calibur er ikke noe dårlig spill, men liker de faste personene i Tekken. Som jeg har spilt siden jeg var 6 år Soul Calibur har våpen, noe som egentlig er litt kult, men liker best tekken. Har soul C. 3 til playstation2. det er helt greit, men jeg spiller heler tekken5 (Online (a) ) ;D Håper de holder på med en Online del som kanskje senere kan bli lasta ned fra Plas Store eller at det følger med noe. Endret 15. februar 2008 av Henry9 Lenke til kommentar
woCdaM Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Tekken 6 er vell så å sei ferdig laga etter det eg har sett. Alle figurane osv er klare og alt. Trur dei venter litt med releasen pga bugs eller noko sånnt Som nevnt er det ute til arcade allerede. De venter med å slippe det til Ps3 både får å fikse bugs (og characters som er for gode), for å lage egne ps3-features (practice, battlemode, online etc), og de skal la arcade haller tjene på det en stund. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Tekken 1 kommer til PSN på us store etterhvert ifølge wikipedia Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Tekken 1 er dårlig. Følger med på Tekken5 (NB: Ikke PlStation Store Tekken) Tekken tag er det beste tekken spillet syns jeg. Tekken 6 må vel bare vi bra. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Tekken 1 er dårlig. Følger med på Tekken5 (NB: Ikke PlStation Store Tekken) Tekken tag er det beste tekken spillet syns jeg. Tekken 6 må vel bare vi bra. Ja tekken 6 blir sikkert bra Men mente ikke at Tekken 1 er bra, for min del skulle Tekken 3 ha kommet for nedlasting Var bare for å nevne det Endret 20. februar 2008 av master_al Lenke til kommentar
harsa Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Savner kunimitsu... hvor er det blitt av hun? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hun fant ut at hun var flink til å lage mat og startet en butikk uten for Bergen. Her selger hun pølser og Brus og trives med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå