HondaMt-500 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Hva kan jeg gjørra men dennan mt5en min for å fån finere. Utenom å vasken Endret 9. februar 2008 av HondaMt-500 Lenke til kommentar
HondaMt-500 Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Ja det har jeg ikke tengt på. god ide Lenke til kommentar
TheStian Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Bytte lykt, lakere, trekke om sal osv.. Har masse bra på speedoptions.no Lenke til kommentar
HondaMt-500 Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 trukke det blir no lakkering men trekke om sal er ikke dumt:) Noen som vet om noen fine ORGINALE klistremerker tell den da? Bytte lykt, lakere, trekke om sal osv..Har masse bra på speedoptions.no Hva mener du passer best av lykt da??? Lenke til kommentar
captain_obvious Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) polere den Husker jeg brukte en blå flaske fra turtle wax (treor jeg som var rens&voks i et på mopeden min. Den var dritgod, kjøp den Tror den het supervask, supervax eller noe i den duren Endret 9. februar 2008 av captain_obvious Lenke til kommentar
TheStian Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 trukke det blir no lakkering men trekke om sal er ikke dumt:) Noen som vet om noen fine ORGINALE klistremerker tell den da? Bytte lykt, lakere, trekke om sal osv..Har masse bra på speedoptions.no Hva mener du passer best av lykt da??? Spør på mopedportalen. Der har de peil. Lenke til kommentar
HondaMt-500 Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Hadde det passa med en ny forskjerm??? som denna http://www.speedoptions.no/index.php?main_...products_id=744 Lenke til kommentar
sebbe1122 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hadde det passa med en ny forskjerm??? som denna http://www.speedoptions.no/index.php?main_...products_id=744 probleme med den ville vær at du får alt vatne i tryne:P Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Monter hevekloss på den så den blir høyere bak. Straks mye bedre da. Dette og en god vask vil gjøre den mye penere. Lenke til kommentar
HondaMt-500 Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 noen andre ideer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå