Barely dead Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Det er kun når ABS setter seg inn at det bråker. Er det f.eks vanlig at en passasjer hører ABS-en. Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Kunne sikker stilt spørsmålet mitt litt annerledes, men synes det bråker litt vel mye i forhold til f.eks Skoda octavia. Men det er vel forskjellig fra bil til bil regner jeg med. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 veldig varierende fra bil til bil Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Det er helt vanlig at ABS-en både høres og får bilen til å riste. Lenge siden du leste i teoriboka? Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Variere endel fra bil til bil hvor mye den høres. I bilen min hører jeg veldig skjeldent noe til den, men kjenner den jo godt i pedalen da.. Du vil jo alltid kjenne at den jobber, men ikke alltid den er så hørbar. Har inntrykk av at det ofte smeller og bråker litt mer i "billigere" biler. Endret 10. februar 2008 av trondbue Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Variere endel fra bil til bil hvor mye den høres. I bilen min hører jeg veldig skjeldent noe til den, men kjenner den jo godt i pedalen da.. Du vil jo alltid kjenne at den jobber, men ikke alltid den er så hørbar. Har inntrykk av at det ofte smeller og bråker litt mer i "billigere" biler. Det skal vere sikkert! I 940 er det såvidt du høyrer noko, einast er at pedalen pumpar. Mens i ein toyota avensis der høyrer du abs' i heile bilen. Høyrdest ut som ei vegaskrapa... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Opel har noen av de mest bråkete bremsene jeg har vært borte i. Peugeoten min påstås å ha ABS, men jeg har ikke hørt noe til den :-) Lenke til kommentar
tNy Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Opel har noen av de mest bråkete bremsene jeg har vært borte i.Peugeoten min påstås å ha ABS, men jeg har ikke hørt noe til den :-) Når du er inne på peugeot. Husker moren min hadde an 405 eller hva det heter. Var vel den første bilen hu hadde med ABS. Makan til bråking, skulle tru hele bilen var på vei til månen, hu fløy nesten igjenom taket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå