lobfredd Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Før Jeg reinstall Xp klikket pc noen ganger og viftene i min pc kom opp i mye høyere turtall! Nå går de i samme turtall samme hvor varm pc blir! Dette iriterer meg for når cpu når 70 grader slåes pc av! Det skjer ganske ofte! Før begynte viftene og kjøre fortere når varmen steg! Noe som er feil? Lenke til kommentar
Anv Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Før Jeg reinstall Xp klikket pc noen ganger og viftene i min pc kom opp i mye høyere turtall! Nå går de i samme turtall samme hvor varm pc blir! Dette iriterer meg for når cpu når 70 grader slåes pc av! Det skjer ganske ofte! Før begynte viftene og kjøre fortere når varmen steg! Noe som er feil? Har du sjekket at den ikke er full av hybelkaniner? PC-er trenger som regel rengjøring/rensing noen ganger i året. Operativsystemet i seg selv regulerer ikke viftene, det er det som regel bios/hk som tar seg av. Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Før Jeg reinstall Xp klikket pc noen ganger og viftene i min pc kom opp i mye høyere turtall! Nå går de i samme turtall samme hvor varm pc blir! Dette iriterer meg for når cpu når 70 grader slåes pc av! Det skjer ganske ofte! Før begynte viftene og kjøre fortere når varmen steg! Noe som er feil? Har du sjekket at den ikke er full av hybelkaniner? PC-er trenger som regel rengjøring/rensing noen ganger i året. Operativsystemet i seg selv regulerer ikke viftene, det er det som regel bios/hk som tar seg av. Den er helt støv fri (nesten hvertfall) Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Kan det hjelpe og oppdatere bios? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå