p10 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Laptopbatteriet mitt holder ikke mer enn ca 30 minutter før jeg må koble meg på strømnettet igjen... Har lastet ned powertop og startet det med sudo powertop Hvordan bruker jeg denne informasjonen for å spare strøm? Powertop kommer med forslag til hva jeg kan gjøre, men det virker ikke som om endringene jeg gjør er varige... Er det noen som har erfaringer med bruk av powertop som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Har ikke testet det ut, men fant nettopp denne på Digg: http://linuxpoison.blogspot.com/2008/02/ho...x-by-using.html Lenke til kommentar
olear Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Tar jeg ikke helt feil er det vel meningen at Powertop skal brukes av utviklere, slik at de kan optimalisere applikasjonene. Lenke til kommentar
goggys Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Tar jeg ikke helt feil er det vel meningen at Powertop skal brukes av utviklere, slik at de kan optimalisere applikasjonene. Ja, men det er jo også nyttig for brukere, da man kan se hvilke applikasjoner som bruker mye strøm, og avslutte disse. Lenke til kommentar
olear Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Joda, men det er jo ikke akkurat så mye man kan gjøre hvis man er avhengig av det programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå