essu Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hei, jeg har hørt at det finnes ett virus som ødelegger skjermen sån at det kommer skadelige UV stråler som kan medføre hud skader. http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article366746.ece noen som har mere informasjon om dette viruset? Og hvordan kan man beskytte seg og eventuelt sjekke om man har dette viruset? (sto noe om at vanelig antivirus ikke kunne finne dette viruset) Takk. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Om du hadde orket så hadde du sett på datoen for den artikkelen.. 01.04.05... Kanskje "cluet" ligger der.. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Legg merke til datoen denne artikkelen er lagt ut. EDIT: For sein Endret 9. februar 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
essu Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Hehe... så ikke på datoen nei. så dette viruset er ikke noe problem nå i 2008? grunnen til at jeg spør om dette er at jeg får vondt i øynene av å se på denne skjermen men ikke på en anen skjerm jeg har... har kanskje noe med at den andre skjermen er større og derfor blir jeg ikke så sliten i øynene av den. Takk for svar Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) *hint* Greia er at artikkelen kom ut 1. april. *hint* Endret 9. februar 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Nvidia Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Det var ikke det at den artikkelen er fra 2005 de siktet til, var vel heller at det var 1. April (Aprilsnarr ) Lenke til kommentar
essu Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 LOL! skjønner at jeg har driti meg ut nå Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 hehehe.. lurte virklig på tilstanden til forskerne hos telenor nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå