lobfredd Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg kommer meg ikke inn på nett når jeg er hos naboen! Det funker når jeg er hjemme, hans pc funker hos han men ikke min! Jeg finner nettverke det står at jeg er tilkoblet, men er ikke det! Plz hjelP!!! Lenke til kommentar
TheStian Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Du har et for svakt nettverkskort. Kjøre ipconfig når du er hos naboen. kjør -> cmd -> ipconfig Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Det kan jo være kryptering som er problemet? Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Du har et for svakt nettverkskort. Kjøre ipconfig når du er hos naboen. kjør -> cmd -> ipconfig Det kommer jo Signal styrke: Utmerket Hva skal jeg gjøre på ipconfig? Lenke til kommentar
TheStian Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Sjekke om du får ip.. Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Har han macadressefiltrering også så har du ikke internett vil jeg mene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå