Fjellvang Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Heisann! Skulle oppdatere PSP'en min i går.. Lastet ned oppdateringen på minnebrikken i PSP'en, og installerte softwaren.. Så sto det at maskinen skulle restarte, men den kom aldri på igjen Når jeg starter PSP'en nå kommer "Sony Computer Entertainment" også blir skjermen svart, den slår seg altså ikke av,, men blir bare svart.. Har også prøvd og ha ute batteriet uten hell.. Må jeg levere inn PSP'en for og få det fikset, eller er det noen metoder for og gjøre dette selv? Har enda garanti på maskinen, så burde ikke være problem og levere den inn hvis det trengs. Eneste probleme er jo at TTT når man leverer inn slike ting,.,. PS Har prøvd og lete på forumet og nettet generelt uten og finne noe svar Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Du har to muligheter: 1. Levere inn PSP'en din. 2. Kjøre recovery ved hjelp av pandoras battery. For å gjøre dette må du enten ha et Datel tool batteri eller en PSP til med custom firmware som kan sette et originalt batteri i pandora modus. For guider se i PSP Downgrade & Custom firmware tråden i sticky. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Når PSP skulle restartes, så fikk du vel med deg at du skulle trykke "X", og ikke selv skru av og på strømmern? Ikke at det hjelper deg nå, men så vet du i alle fall hva du skal gjøre neste gang. Ellers tror jeg det er mange av de som modder, som fikser den for deg via sitt eget Pandora Battery. Men de tar sikkert i området 150 - 300,- eller noe slikt for å fikse den. Søk på "PSP modifisering" på f.eks finn.no Så får du noen treff på hvem som kan hjelpe deg. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link Endret 10. februar 2008 av trykkertor Lenke til kommentar
arokh Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Min annonse faktisk Bor du i Oslo er det bare å komme innom så skal jeg nok få den fiksa hvis det er mulig. Lenke til kommentar
Fjellvang Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 hehe..bor nok i nordnorge men takker for tilbudet trykka X ja, og den slo seg av slik som den skulle.. men aldri på igjen Levere den inn på Ringo i morra, har jo garanti så e jo egentli ikke nåkka å lure på,.,. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Om de ikke skulle hjelpe deg kan du alltids sende den i post også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå