:utakt Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg spiller i korps. Vi har en vinner! Oboyoboyoboy! Hva vant jeg? Lenke til kommentar
Landstad. Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) liker å kunne alle prisene på rimi utenatt jeg da:D kan jo alt:D rimi heggedal Endret 12. februar 2008 av naitshow Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hjelpe folk med å bli kvitt spyware fra datamaskinene deres. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Hjelpe folk med å bli kvitt spyware fra datamaskinene deres. Gi folk spyware Tulla :!: Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Dette er tråden for oss med "rare" interesser. Jeg f.eks. samler på 50øringer (De av kobber, zinc og tinn) Hvorfor? Fordi de er så fine Har 2 myntruller med 50øringer. For de som ikke vet hvor mye det er; Så er det 100 mynter/50 kroner Har du noen rare interesser? Del dem her! Ifølge profilen din er dette interessene dine: Liker å være på MSN og spille. Er mest på Diskusjon.no Godteri: Biler Potetgull Smågodt Dumle Karameller Mat: Kinesisk Taco Kebab Nudler Sushi Desert: Is Pannekaker Is med karamellsaus/sjokoladesaus Spill: Grand Theft Auto: San Andreas RuneScape Habbo Double Wires Datoer: 13 Januar (Bursdagen min) 31 Oktober (Halloween 17 Mai (17 Mai Lol) 24 Desember (Julaften) 31 Desember (Nyttårsaften) Jeg tror det var mine interesser Halloween som interesse, snålt! Jeg synes det er en forferdelig tradisjon. Nekter plent å åpne døren på Halloweenkvelden! Samle på 50øringer er vel ikke så unormalt. Er vel like normalt som frimerker. Jeg har vel noen pussige interesser selv og. Skal vi se. Liker å leke med stearinlys og lage former og figurer av stearinen, har tendens til å være hobbyalkoholiker, samler på skjeldne flasker og bokser. Det var vel litt. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg.. høhøhø. Samler på slike små sukker/salt/pepper poser du får på bensinstasjoner og resturanger. Har bare forskjellige og begynner å komme opp i ett fint tall nå. gidder ikke å telle OG! Jeg har et kult skjekketriks; "Halla.. Vil du være med hjem til meg og se på sukkersamlinga mi?" Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) OG! Jeg har et kult skjekketriks; "Halla.. Vil du være med hjem til meg og se på sukkersamlinga mi?" ...og du kan følge opp med noe alá "jeg trenger deg for å fullføre samlingen min" Endret 7. juni 2008 av khaffner Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) :O Det skal jeg jaggu prøve.. pleier ikke å funke noe serlig ellers.. men det der gjør sikkert piffen ^-^ Endret 6. juni 2008 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Jeg tar helst bilder av fly.. Uansett hvor jeg er så skal jeg ha bilde hvis jeg ser et Endret 6. juni 2008 av gilera Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg blir helt gal når jeg ser en foss. Jeg bare må stoppe opp og ta bilder og være nesten helt oppi den, kommer ofte tilbake ganske våt etterpå. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Samla på colakorker noen år tilbake. Var ikke store samlinga dog. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg samler enda. Har vel en 4-500 gorker <3 Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Hehe, gorker het det ja. Husker det nå som du nevner det. Tror ejg har rundt 200 eller noe. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ja.. snakker om.. Jeg hev ca 300 gorker for noen uker tilbake :o Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Kan jo bli en fin, ny interesse det: Å samle seg noen hundre gorker for deretter å kaste dem! Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Haha. Yess.. tror jeg hadde ett par "sjeldene" i tillegg... Men men.. sånn er det bare. De var så irriterende å ha Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg samler på Snapple-topper også Lenke til kommentar
Osloboer Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Går på visninger for morro skyld. Liker å se andre inn i andre folks hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå