lamial Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg er bibliotekar... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg drikker minst tre liter appelsinjus hver dag ... Det kan ikke være bra for tennene dine. :o Er det ikke kalsium i det a? Uansett så pusser jeg jo tenna da. Dessuten kan man aldri få overskudd på vitamin C! Stort inntak av vitamin C kan faktisk føre til nyrestein. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg drikker minst tre liter appelsinjus hver dag ... Det kan ikke være bra for tennene dine. :o Er det ikke kalsium i det a? Uansett så pusser jeg jo tenna da. Dessuten kan man aldri få overskudd på vitamin C! Stort inntak av vitamin C kan faktisk føre til nyrestein. Da er det vel bare å finne frem bamsen og kjemisettet med det samme! Lenke til kommentar
Pecas Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg liker å skrive lister:) Og så samler jeg på frosker (ikke levende da) Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 I dag veksla jeg 3 ruller i banken Brukte ca. 42 kroner i femtiøringer på Rimi. Hun dama i kassa ble sur og sa jeg ikke skulle kødde med henne. Så måtte jeg betale med en 10kroning og en 50øring Lenke til kommentar
Korka Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg liker å holde på med data.. Er vel ikke mange på dette forumet som gjør det! Teh win! Jeg liker å skrive lister:) Og så samler jeg på frosker (ikke levende da) Det er jo verre at de ikke er levende! Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg liker å skrive lister:) + 1 Lager lister å planer for alt. Ekstremt gøy ^^ Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 ... mens Coca Cola inneholder 10,6g karbohydrater og 42kcal per 100mL. :-) Apropo Coca Cola, jeg kan alle ingrediensene i det utenatt... Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 ... mens Coca Cola inneholder 10,6g karbohydrater og 42kcal per 100mL. :-) Apropo Coca Cola, jeg kan alle ingrediensene i det utenatt... Værsågod : Scenen er din! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg ser farlig mye på Animal Planet. Digger å se på dokumentarer om dyr og naturen. Vet for eksempel at en gaselle har en toppfart på 80 km/h, at saltvannskrokodiller har bevegelig lever og et hjerte med fire kammer og at spekkhoggere blant annet nærer seg på gråhvalunger. ^^ Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Værsågod : Scenen er din! Vann, sukker, syre, karbondioksyd, farge E150d, surhetsregulerende middel E338, aroma med bla. koffein. Tar det i stemmetråden når jeg får fikset PCen Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Jeg har to eller mer av den samme plakaten på rommet mitt, 5 av den ene og fire av en annen Jeg kjente en gang en kar som samlet på bilder av hunder i bie kostymer! http://images.google.no/images?hl=no&q...sa=N&tab=wi Han hadde uuuuutrolig mange av dem haha Endret 11. februar 2008 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
xersess Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg liker å skrive lister:) + 1 Lager lister å planer for alt. Ekstremt gøy ^^ + 2 slenger meg på den. high fidelity topp på 5 listen for eksempel er gøy. skriver ikkje lister til vanelig, men når eg har ein grunn er det gøy Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Ingen flere som driver med "tegne morsomme karikaturer i skolebøkerne?" Det er morro! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Ingen flere som driver med "tegne morsomme karikaturer i skolebøkerne?"Det er morro! Jo! Tegner vanligvis av lærere, alltid kos når vi har noen som har noen spesielle trekk Lenke til kommentar
Groening Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Det pleide jeg og å gjøre før. Tegnet lærerne på de fagbøkene vi hadde dem i. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Eg skriver noter til alle sanger eg hører og liker. sært, men ein blir god på gehør av sånt Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Jeg tegner peniser i skolebøkene og på de personlige eiendelene til klassekameratene mine. Jeg har ikke sett Superbad enda. Endret 12. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 -Jeg liker småsære c-filmer fra Øst-Europa med navn jeg ikke klarer å uttale eller huske. -Jeg samler på bøker, har en del for å si det mildt. Omtrent 9.000 bøker i Stavanger, og kanskje 500-600 her i Trøndelag. -Jeg samler på vanlige steiner. -Jeg samler på det folk kaller rot, nips og søppel. -Jeg samler på kvitteringer. -Jeg samler på gorker, har 520 stk ca. -Jeg liker å pille meg i øret med q-tips. Sitter skremmende ofte med en q-tips i øret. -Jeg elsker å kjøpe og lage fancy mat, men jeg spiser den aldri, lar den bare stå der og så kaster jeg den. -Jeg liker å gå i dyp og mørk skog, midt på natta og skremme meg selv med lyder, både de som er der, og de jeg innbiller meg, lar synene om troll og underjordiske komme, velte over meg og gjøre meg livredd i dagevis etterpå. -Jeg liker å ha "våpen" nær senga, uansett hvor jeg er. Det være seg kniver, balltre eller skiftenøkler. Alt for å slå etter en potensiell fiende som aldri kommer. Det er ofte at jeg har holdt på å slå ned folk som vekker meg. Kakka vel minstesøss i huet med balltreet en gang, og holdt på å treffe henne med kniv en annen gang. Ikke helt positivt, men får ikke sove hvis jeg ikke har de der. Sammen med "vakthunden" av et kosedyr. -Jeg samler på bilder av alt mulig. I digital form. Har ikke tall på hvor mange GB jeg har liggende på HDDer, DVDer, CD-er og disketter rundt om. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Jeg tegner peniser i skolebøkene og på de personlige eiendelene til klassekameratene mine. Jeg har ikke sett Superbad enda. Det er et par i klassa som har lik interesse som deg. De har tegna pikker på omtrent alt jeg har. heldigvis så har jeg svart tusj Endret 12. februar 2008 av Sno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå