Gå til innhold

Tråden for oss med rare interesser

Insomniatic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg drikker minst tre liter appelsinjus hver dag ...

Det kan ikke være bra for tennene dine. :o

Er det ikke kalsium i det a? :dontgetit:

Uansett så pusser jeg jo tenna da. Dessuten kan man aldri få overskudd på vitamin C! :green:

Stort inntak av vitamin C kan faktisk føre til nyrestein.

Lenke til kommentar
Jeg drikker minst tre liter appelsinjus hver dag ...

Det kan ikke være bra for tennene dine. :o

Er det ikke kalsium i det a? :dontgetit:

Uansett så pusser jeg jo tenna da. Dessuten kan man aldri få overskudd på vitamin C! :green:

Stort inntak av vitamin C kan faktisk føre til nyrestein.

Da er det vel bare å finne frem bamsen og kjemisettet med det samme! :rofl:

Lenke til kommentar

Jeg ser farlig mye på Animal Planet. Digger å se på dokumentarer om dyr og naturen. Vet for eksempel at en gaselle har en toppfart på 80 km/h, at saltvannskrokodiller har bevegelig lever og et hjerte med fire kammer og at spekkhoggere blant annet nærer seg på gråhvalunger. ^^

Lenke til kommentar

-Jeg liker småsære c-filmer fra Øst-Europa med navn jeg ikke klarer å uttale eller huske.

-Jeg samler på bøker, har en del for å si det mildt. Omtrent 9.000 bøker i Stavanger, og kanskje 500-600 her i Trøndelag.

-Jeg samler på vanlige steiner.

-Jeg samler på det folk kaller rot, nips og søppel.

-Jeg samler på kvitteringer.

-Jeg samler på gorker, har 520 stk ca.

-Jeg liker å pille meg i øret med q-tips. Sitter skremmende ofte med en q-tips i øret.

-Jeg elsker å kjøpe og lage fancy mat, men jeg spiser den aldri, lar den bare stå der og så kaster jeg den.

-Jeg liker å gå i dyp og mørk skog, midt på natta og skremme meg selv med lyder, både de som er der, og de jeg innbiller meg, lar synene om troll og underjordiske komme, velte over meg og gjøre meg livredd i dagevis etterpå.

-Jeg liker å ha "våpen" nær senga, uansett hvor jeg er. Det være seg kniver, balltre eller skiftenøkler. Alt for å slå etter en potensiell fiende som aldri kommer. Det er ofte at jeg har holdt på å slå ned folk som vekker meg. Kakka vel minstesøss i huet med balltreet en gang, og holdt på å treffe henne med kniv en annen gang. Ikke helt positivt, men får ikke sove hvis jeg ikke har de der. Sammen med "vakthunden" av et kosedyr.

-Jeg samler på bilder av alt mulig. I digital form. Har ikke tall på hvor mange GB jeg har liggende på HDDer, DVDer, CD-er og disketter rundt om.

Lenke til kommentar
Jeg tegner peniser i skolebøkene og på de personlige eiendelene til klassekameratene mine.

Jeg har ikke sett Superbad enda.

Det er et par i klassa som har lik interesse som deg. De har tegna pikker på omtrent alt jeg har. heldigvis så har jeg svart tusj :)

Endret av Sno
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...