Gå til innhold

Tråden for oss med rare interesser

Insomniatic

Anbefalte innlegg

Dette er tråden for oss med "rare" interesser.

Jeg f.eks. samler på 50øringer (De av kobber, zinc og tinn)

Hvorfor? Fordi de er så fine :wee:

post-95211-1202578556.png post-95211-1202578552.png

Har 2 myntruller med 50øringer. For de som ikke vet hvor mye det er; Så er det 100 mynter/50 kroner

Har du noen rare interesser? Del dem her!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er tråden for oss med "rare" interesser.

Jeg f.eks. samler på 50øringer (De av kobber, zinc og tinn)

Hvorfor? Fordi de er så fine :wee:

Har 2 myntruller med 50øringer. For de som ikke vet hvor mye det er; Så er det 100 mynter/50 kroner

Har du noen rare interesser? Del dem her!

Jeg har 101 femtiøringer! HAH! Fikk min 101. idag etter å vært på lokalbutikken :D

Lenke til kommentar
Appelsinjuice er veldig syreholdig. Tennene dine får etseskader.

Har klart meg fint til nå. Det kan da ikke være noe problem når jeg pusser tenner hver kveld. Eller kan det det?

Bare pass på å ikke pusse tennene rett etter du har drukket appelsinjuice. da vil det nesten fungere som slipemiddel.

Lenke til kommentar
Har klart meg fint til nå. Det kan da ikke være noe problem når jeg pusser tenner hver kveld. Eller kan det det?

Tror ikke du taper på å få i deg kalsium daglig. Kan jeg spørre, er tennene dine synlig med en "blank" tupp på tuppen av tennene?

Bilde er kanskje litt overdrevent, men. Noe sånt som det her? :ph34r:

post-132512-1202587330_thumb.jpg

Endret av Underpants
Lenke til kommentar
Appelsinjuice er veldig syreholdig. Tennene dine får etseskader.

Bare pass på å ikke pusse tennene rett etter du har drukket appelsinjuice. da vil det nesten fungere som slipemiddel.

Oisann, men jeg skylder jo munnen før jeg pusser tenna da. Tror du det redder meg?

Tror man mener med blankt at det gir på en måte gjenskinn i tenna, så man kan til antydning se igjennom. Men jeg er ikke noe kunnskapsrik på det området, men bare mine tanker om det.

Det ser litt sånn ut. Betyr det at de er syra ned nederst?

Lenke til kommentar
Tror man mener med blankt at det gir på en måte gjenskinn i tenna, så man kan til antydning se igjennom. Men jeg er ikke noe kunnskapsrik på det området, men bare mine tanker om det.

Det ser litt sånn ut. Betyr det at de er syra ned nederst?

Eneste jeg vet om det er et tegn på dårlig tannstell, så jeg ville anbefale deg å kutte ned på syre og eventuelt drikke vann istedet :) .

Men som sagt, jeg kan ingenting om det så ikke ta mine kjerringråd or god fisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...