EldarH Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg bare lurer på en ting, hvorfor kan jeg ikke kjøre de samme programma på min Nokia N80 som min Nokia E90 når de begge har Symbian S60 3ed? Ta foreksempel Nokia LifeBlogg som jeg bruker aktivt på min N80 hvorfor kan jeg ikke bruke dette på min E90? Jeg vet at N serien er mer retta mot underholdning osv og at E serien er rettet mot foretningsfolk, men jeg ser ikke noen grunn til at man ikke skal kunne innstallere de programmene man ønsker på begge to. E90 min syns jeg er mye bedre egnet til f.eks multimedia. Film er jo en drøm på den store skjermen. Nokias Internett radio også støttes bare av N-serien.. Jeg ser lissom ikke noen grunn til at jeg ikke skal kunne ha dette på en E-serie. Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Ser du lister opp flere programmer som Nokia har laget. Vet programmer skrevet av andre stort sett fungerer på alle S60v3-telefoner. Selv har jeg aldri opplevd at et S60v3-program ikke fungerer på min telefonen (har riktignok en fra N-serien). At Nokia sperrer programmer for E-serien virker egentlig litt rart. Endret 10. februar 2008 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Ser du lister opp flere programmer som Nokia har laget. Vet programmer skrevet av andre stort sett fungerer på alle S60v3-telefoner. Selv har jeg aldri opplevd at et S60v3-program ikke fungerer på min telefonen (har riktignok en fra N-serien). At Nokia sperrer programmer for E-serien virker egentlig litt rart. Ja er flest ganger med Nokia det skjer, men har også vært hos andre men ikke så ofte. Men jeg skjønner ikke hvorfor Nokia sperrer for enkelte telefoner og er det noen forskjell i OS'et som gjør at dette er nødvendig? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 er det noen forskjell i OS'et som gjør at dette er nødvendig?Litt av poenget med S60v3 er at programvare skal fungerer likt på telefoner med forskjellig skjermoppløsning og tasteoppsett, så det tviler jeg sterkt på. Kort og greit tror jeg de gjør det for å være kjipe. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 er det noen forskjell i OS'et som gjør at dette er nødvendig?Litt av poenget med S60v3 er at programvare skal fungerer likt på telefoner med forskjellig skjermoppløsning og tasteoppsett, så det tviler jeg sterkt på. Kort og greit tror jeg de gjør det for å være kjipe. Det er vel omtrent det samme med Mail for Exchange? Det finnes ikke til for eksempel N80. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå