Scatch Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hei Uansett hva slags format filmen er i, hører jeg kun lyd når jeg skal spille av en film. Har også prøvd flere mediaspillere, som VLC, WMP og DivX Player. Hår også prøvd en del ulike formater, så det har ingen ting å si. Streaming som krever Stage6 eller WMP fungerer heller ikke. Har selvfølgelig Stage6 innstallert, og nyeste versjon av WMP. Eneste avspilleren som fungerer er GOM, men streaming fungerer ikke, og VLC er noe jeg foretrekker. Noen som har opplevd det samme, eller har noen tips til hva jeg kan gjøre? Mediaspillere innstallert: VLC, WMP, DivX Web Player. Kodeker innstallert: K-Lite Codec Pack På forhånd takk /Scatch Lenke til kommentar
elo_ Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg regner med at du har en oppdatert DivX codec innstallert? Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Lastet ned den nyeste versjonen herifra: http://www.divx.com/ Trenger jeg noe mer enn det? Men er jo ikke bare i stage6 det ikke virker, men i alle andre meidaavspillere som VLC og WMP. Lenke til kommentar
elo_ Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Når du installerer DivX codecen så på maskinen så fungerer den sammen med alle typer medieavspillere. Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg anbefaler deg å avinstallere alle codecene og så legge de inn på ny. Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Det var ATIs CCC (Catalyst Control Center) som gjorde det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå