ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Har lyst på nye ørplugger siden de gamle røyk. Vil gjerne at de passer til disse kriteriene: - Ikke noe særlig mer enn 500-550 kr - De skal sitte godt i ørene - Bra lyd og bra bass - Ikke for kort eller for lang ledning - Skal kjøpe fra Norge Ikke foreslå Koss The Plug eller hva den heter. Passer ikke til øret mitt samme hva. Har disse noe bra lyd? Endret 24. februar 2008 av Gorilla-Gutten Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Aurvana har kommet ganske bra ut i div tester. (Har ikke hørt de selv). Ellers kan jeg anbefale Sennheiser CX300. Eller hvis du tar sjangsen på å bestille et ukjent merke fra en ukjent side: CrossRoads MylarOne X3i. (Har fått mye skryt) Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Vil også bare kjøpe fra Norge. Ser ut som det står mellom Sennheiser CX300 og Creative Zen Aurvana Endret 9. februar 2008 av Gorilla-Gutten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Vil også bare kjøpe fra Norge.Ser ut som det står mellom Sennheiser CX300 og Creative Zen Aurvana Hvorfor? du får MYE mindre (og da mener jeg ekstremt mye mindre) for pengene Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Vil også bare kjøpe fra Norge.Ser ut som det står mellom Sennheiser CX300 og Creative Zen Aurvana Hvorfor? du får MYE mindre (og da mener jeg ekstremt mye mindre) for pengene Hva forslår du at jeg skal kjøpe. Gidder ikke å bruke masse penger på ørpropper og er under 18 og får ikke lov til å bestille fra utlandet. Er Sony MDR-EX71SL noe å kjøpe eller burde jeg gå for en av de to andre? Endret 9. februar 2008 av Gorilla-Gutten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Vil også bare kjøpe fra Norge.Ser ut som det står mellom Sennheiser CX300 og Creative Zen Aurvana Hvorfor? du får MYE mindre (og da mener jeg ekstremt mye mindre) for pengene Hva forslår du at jeg skal kjøpe. Gidder ikke å bruke masse penger på ørpropper og er under 18 og får ikke lov til å bestille fra utlandet. Er Sony MDR-EX71SL noe å kjøpe eller burde jeg gå for en av de to andre? jeg ville foreslå cx300... men altså, de koster 600 i norge og 190 fra ebay. si til hvem det enn er som nekter deg utelandskjøp at om du må kjøpe i norge får de betale mellomlegget Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 cx 300 koster 400 kr og ebay er ikke akurat pålitelig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 cx 300 koster 400 kr og ebay er ikke akurat pålitelig ebay er veldig pålitelig, spørs hvem du handler fra bgillgiste i norge er cdon's 399 + 29 i porto, 430 kr. det er ganske betydelig mye mer enn 190 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 cx 300 koster 400 kr og ebay er ikke akurat pålitelig ebay er veldig pålitelig, spørs hvem du handler fra bgillgiste i norge er cdon's 399 + 29 i porto, 430 kr. det er ganske betydelig mye mer enn 190 er under 18 og får ikke lov til å bestille fra utlandet. Uansett skal jeg bestille minst 2-3 andre ting fra cdon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 cx 300 koster 400 kr og ebay er ikke akurat pålitelig ebay er veldig pålitelig, spørs hvem du handler fra bgillgiste i norge er cdon's 399 + 29 i porto, 430 kr. det er ganske betydelig mye mer enn 190 er under 18 og får ikke lov til å bestille fra utlandet. Uansett skal jeg bestille minst 2-3 andre ting fra cdon. blir fortsatt ikke billigere. jeg sier bare at du får klaske prisforskjellen i trynet på foreldrene dine og forlange mellomlegget Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Det blir mere frakt fra utlandet uansett og jeg driter i om de koster 250 kr med frakt fra ebay så lenge det er bra ørpropper til under 500 kr Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Pst. Frakten fra en god selger (f.eks. smarties1811)i England tar tre dager, og koster knapt 30-40kr. Det betyr at det er både raskere og billigere enn det Posten og en god norsk nettbutikk klarer. Dessuten, om jeg husker rett, er det ikke lov å bestille fra norske nettbutikker heller dersom du er under atten. Selvsagt lite å bry seg om, de sjekker ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Det blir mere frakt fra utlandet uansett og jeg driter i om de koster 250 kr med frakt fra ebay så lenge det er bra ørpropper til under 500 kr 190 kr prisen inkluderer frakten, altså totalt 190 kr. og det går raskere enn cdon er folk som deg som gjør at det er mulig for no0rske butikker å overprise så mye, kundene burde sette ned prisen og la dem sitte der og fise i et hjørne av den overprisa butikken sin, om folk hadde vært mer prisbevisste måtte butikkene ha vært det óg. Forøvrig er det ikke gode ørepropper for 430 kr, for den prisen får du x3i fra USA som er så utrlolig mye bedre. Endret 10. februar 2008 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Undertow Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 ebay er veldig pålitelig, spørs hvem du handler fra bgillgiste i norge er cdon's 399 + 29 i porto, 430 kr. det er ganske betydelig mye mer enn 190 190? Url til disse? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 ebay er veldig pålitelig, spørs hvem du handler fra bgillgiste i norge er cdon's 399 + 29 i porto, 430 kr. det er ganske betydelig mye mer enn 190 190? Url til disse? http://myworld.ebay.com/stave84/ mange som selger falske cx300 på ebay, men han her selger ekte. har bestilt to par, superrask forsendelse (bestilte et par mandag, kom torsdag), og ekte. Lenke til kommentar
Undertow Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) ebay er veldig pålitelig, spørs hvem du handler fra bgillgiste i norge er cdon's 399 + 29 i porto, 430 kr. det er ganske betydelig mye mer enn 190 190? Url til disse? http://myworld.ebay.com/stave84/ mange som selger falske cx300 på ebay, men han her selger ekte. har bestilt to par, superrask forsendelse (bestilte et par mandag, kom torsdag), og ekte. Takker. Endret 10. februar 2008 av Undertow Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Du burde gå for Sennheiser CX300. Dei har fantastisk god lyd. Ser og at det er andre her som har dei, har dere problemer med at dei lager på ein måte eit vakum i øyrene? Har merka da enkelte ganger og det er ganske ubehagelig. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 ZEN Aurvana In-ear koster 350kr i de fleste norske nettbutikker. Skal kjøpe et par sånne senere, når jeg har overskudd..xD Hadde EP-630 før (hvis det var det de het). Likte dem utrolig godt, har dem enda, men mistet putene på dem og har ikke flere i resvere =\. Bruker Sennheiser PX200 nå, men er egentlig ikke noe glad i headset, annet enn på skolen da det er praktisk. Men så har jeg klart å få åpning mellom minijack og kabelen, slik at det ikke er isolasjon rundt kabelen . Det ser dritt stygt ut og kommer jeg borti der med noe kan lyden skurre o.l. Kjøpte disse fra hi-fi klubben, noen som vet om det er mulig å få byttet/fikset disse? Tror ikke jeg har kvitteringen lenger..:S Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Eg veit ikkje kva kvalitet kabelen din er av, men det bør ikkje være noko i veien for å kjøpe ein ny minijackplugg, klippe den gamle og sette på. Den slags går neppe under garanti eller reklamasjon, det blir klassifisert som feil bruk. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Klippe av og sette på? Du mener at jeg skal koble den på selv? *Google..* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå