hagfors Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Personlig stoler jeg ikke på helsekost butikker i det hele tatt. De kan jo finne på å selge hva som helst. Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 chill da mann.som sagt kjenner jeg en av norges bste innenfor helsekost bransjen og har jobbet i butikken hans og snakket mye om dette produktet.. vet selv ikke detaljer om produktet men at det er ett av de om ikke DET beste i norge(fiskeolje) og min kilde er meget troverdig. Er det en årlig kåring hvor de kårer "Årets beste innen helsekost-faget", eller har han bare sagt til deg at han er det? Du sier du har jobbet i butikken hans og SNAKKET MYE OM DETTE PRODUKTET, men fortsatt vet du ingenting om det?(bortsett fra at det er "det beste i Norge da") imponerende... Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 han har sagt det og det er også andre som har sagt det men som sagt "EN av de beste" Lenke til kommentar
vitaminkongen Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Hei.. Her er det stor diskusjon om vitaminer ser jeg.. må bare slenge meg inn i diskusjonen. Det e vel nok forskning som støtter meg hvis jeg kommer med følgende utsagn: "ALLE VOKSNE MENNESKER BØR TA ET VITAMINTILLSKUDD" Grunnen til dette er at vi rett og slett ikke får i oss nok gjennom maten vi spiser. Blandt så mange hundre tilbydere har jeg selv havnet opp med Pharmanex. PK ## links om blir ansett som reklame erfjernet av ilpostino ## Endret 19. mars 2008 av ilpostino Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Multivitamintilskudd er kjekt å ha, men fiskeolje (omega 3) er enda bedre. Hvis du spiser normalt, en del grønnsaker og frukt og sånn, er sannsynligheten stor for at du får i deg nok vitaminer og mineraler. Omega 3 derimot, kan man nærmest ikke få nok av. Du burde få i deg minst 10ml olje (ca. 10 gram) hver dag. Da trenger du 1 god spiseskje, eller 10 kapsler. (Omega 3 i kapselform er med andre ord tull) Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 ikke om man velger rett produsent nei.. pikasol er høykonsentrat og gir rikerlig med omega 3 igjenom ca 3-5 kapsler dagelig. tar selv 3 om dagen Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Slutt å reklamere for det, vær så snill. Det er 1000mg i hver kapsel. Du burde med andre ord ta 10 om dagen. Det er veldig uøkonomisk, og det blir veldig mye gelatin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå