Gå til innhold

Vitaminer og mineraler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
chill da mann.

som sagt kjenner jeg en av norges bste innenfor helsekost bransjen og har jobbet i butikken hans og snakket mye om dette produktet..

vet selv ikke detaljer om produktet men at det er ett av de om ikke DET beste i norge(fiskeolje) og min kilde er meget troverdig.

 

Er det en årlig kåring hvor de kårer "Årets beste innen helsekost-faget", eller har han bare sagt til deg at han er det?

Du sier du har jobbet i butikken hans og SNAKKET MYE OM DETTE PRODUKTET, men fortsatt vet du ingenting om det?(bortsett fra at det er "det beste i Norge da") imponerende...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei..

 

Her er det stor diskusjon om vitaminer ser jeg.. må bare slenge meg inn i diskusjonen.

 

Det e vel nok forskning som støtter meg hvis jeg kommer med følgende utsagn:

"ALLE VOKSNE MENNESKER BØR TA ET VITAMINTILLSKUDD"

 

Grunnen til dette er at vi rett og slett ikke får i oss nok gjennom maten vi spiser.

 

Blandt så mange hundre tilbydere har jeg selv havnet opp med Pharmanex.

 

PK

 

## links om blir ansett som reklame erfjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Multivitamintilskudd er kjekt å ha, men fiskeolje (omega 3) er enda bedre. Hvis du spiser normalt, en del grønnsaker og frukt og sånn, er sannsynligheten stor for at du får i deg nok vitaminer og mineraler. Omega 3 derimot, kan man nærmest ikke få nok av. Du burde få i deg minst 10ml olje (ca. 10 gram) hver dag. Da trenger du 1 god spiseskje, eller 10 kapsler.

 

(Omega 3 i kapselform er med andre ord tull)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...