frøken strøken Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Så løsningen må være at alle er single og barnløse i fremtiden? Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Så løsningen må være at alle er single og barnløse i fremtiden? Ikke nødvendigvis single. Men de som ikke har lyst på så mye stress og mas trenger ikke absolutt få barn, nei. I hvert fall ikke flere enn ett eller to. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Så løsningen må være at alle er single og barnløse i fremtiden? Ikke nødvendigvis single. Men de som ikke har lyst på så mye stress og mas trenger ikke absolutt få barn, nei. I hvert fall ikke flere enn ett eller to. Tror at man i dagens sammfunn synes alt er stress enten man har barn eller ikke så jeg vet ikke helt om dette er løsningen. Er forresten ikke 2 barn gjennomsnittet her i landet? Lenke til kommentar
trra Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Er småbarnforeldre selv og jeg kan ikke se noen stor grunn til å ha 30 timers uker. Man har mer enn nok fritid med 37,5timers uke. Ungene er det viktigste i livet ditt, du prioriterer feil om du ikke har nok tid sammen med dem. Hva tror du plager deg mest i dine gamle dager, at du jobbet for lite eller ikke var mer sammen med ungene dine? "ingen suksess kan rette opp det å svikte som foreldre" 1,9 barn er vel snittet i Norge? Endret 10. februar 2008 av trra Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Så løsningen må være at alle er single og barnløse i fremtiden? Ikke nødvendigvis single. Men de som ikke har lyst på så mye stress og mas trenger ikke absolutt få barn, nei. I hvert fall ikke flere enn ett eller to. Tror at man i dagens sammfunn synes alt er stress enten man har barn eller ikke så jeg vet ikke helt om dette er løsningen. Er forresten ikke 2 barn gjennomsnittet her i landet? Tror det er 1,8. Hvilket betyr at vi i ville vært tre millioner nordmenn om 100 år hvis det ikke var for innvandring. Endret 10. februar 2008 av Boomerang Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Dette må da bety at de som vil være hjemme å føde og oppdra en 7-8 unger for å holde landet vårt oppe burde egentlig få mye bedre betalt for jobben de gjør Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Dette må da bety at de som vil være hjemme å føde og oppdra en 7-8 unger for å holde landet vårt oppe burde egentlig få mye bedre betalt for jobben de gjør Hehe, nei. De oppdrar ikke så mange unger for å holde landet vårt oppe. De gjør det for sin egen (og ofte sin egen sekt) sin skyld. De burde få mer barnebidrag, og det gjør de jo. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Ja det er sant nå ja men vist man hadde fruktbare mødre inne på interjuver, akkurtat så ett anne jobb interjuv så kunne de fått jobben med å befolke Norge mot betaling vist de ble godkjent. Nei nå har jeg beveget meg langt off topic Lenke til kommentar
marishu Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ja takk, sier jeg! Det er viktig å få tid til å være sammen med ungene. I dagens Norge jobber og stresser vi for mye. Poll, anyone? Å få barn er et eget valg, bør ha samme arbeidsuke som andre ihvertfall dersom de skal få like mye betalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå