Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Windows finner ikke ekstern harddisk! (Men de funker på de 2 andre USB portene!)


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Da har det seg slik at jeg prøvde å ta et steg videre med å installere Windows Vista her i går :) Alt ser ut til å virke bra, meen det har seg slik at problemer støter man likevel på enn hvor bra det ser ut til å gå :(

 

De to eksterne harddiskene mine vil ikke bli funnet av Windows! Laptopen min har forresten 4 USB porter, og 2 av de ser ut til å virke og 2 ser ikke ut til å virke, fordi jeg har nemlig prøvd å sette datamusa i de portene som ikke virker. Så det ser egentlig ut til at det er 2 USB porter som ikke virker med andre ord!

 

OS: Windows Vista Ultimate 64-bit.

Laptop med 4 USB porter, Intel 945PM Chipset.

 

Nye chipset drivere har blitt prøvd uten hell, samme med ny bios!

 

Så jeg står egentlig litt fast her nå karer, så jeg trenger gode tips til en eventuell løsning!

 

 

Problem.jpg

 

På bildet står det at driver for masselagringskontroller ikke er installert, hva er det for noe egentlig? Hvis jeg legger sammen 1+1 nå så skjønner jeg at det må være noe med problemet mitt, kanskje?

 

Mvh Erling Andre Sæthervik

 

EDIT:

 

Har nå funnet ut at diskene ikke fungerer i XP heller! Så altså, 2 USB porter fungerer på maskina og 2 fungerer ikke! Kan det bety at de rett og slett er defekte?

Endret av ErlIng!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...