JesharushanN Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hehe.... jeg har kjøpt spillet til nevøen min og vi spiller spillet sammen, men vi sliter enormt med penger, så derfor lurte jeg på om noen kan hjelpe meg med det. Cheatsene til spillet Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 du linker jo selv til instruksjonene, hva trenger du hjelp med? Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Jeg skjønner de ikke Endret 9. februar 2008 av NegerUngenSharu Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Er lett uten koder også. Bare sett opp: - Entrance - Burgersjappe - Toaletter - Innhegning - Hatchet 2-3 plantetere og sånn view greier så folk kan se på dyra. Så kan du tenkte på å lage Rangers og cleanere osv. senere. Når du har DNA over 60% på enkelte dinosaurene kan du forsåvidt bare selge fossilene. Fordi man trenger oftest de pengene i begynnelsen. Det vil faktisk lønne seg å bygge en veldig liten innhegning hvor du bare har plass til å lage et dyr om gangen fordi hatchet byggninge er svært dyr. Så å omplassere dyrene vil være mer lønnsomt. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Gimme Some Money:Press [ + Up, [ + Down during game play. $10,000 will be added to your finances. [ og pil opp skal trykkes inn samtidig. også skal [ og pil ned trykkes inn samtidig. Hvor du finner [ på tastaturet vet jeg ikke, siden spillet mest sannsynlig er designet for engelsk tastatur. Endret 8. mai 2008 av Bjohansen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå