Arne Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jepp! Her går det i blomar og "gåvekort" på husvask og kakebaking! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Det er det, ja. ^^ Nå har jeg nettopp bakt cookies til mamma, hehe. ventet til hun la seg, det blir en overraskelse. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 En del bensinstasjoner selger blomster, for dere som har glemt det og er litt desperate. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Gir mora mi litt røyk så er det redda, Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) En del bensinstasjoner selger blomster, for dere som har glemt det og er litt desperate. Er ikke de fleste blomsterbutikkene søndagsåpne? Spesielt på morsdag? Får kaste meg i bilen for å se. edit: bare plantasjen som er søndagsåpent gitt. Endret 10. februar 2008 av kimaasen Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Er morsdag noe viktig? Trodde det bare var en dag laget av handelsstanden for å selge mer. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Er morsdag noe viktig? Trodde det bare var en dag laget av handelsstanden for å selge mer. http://no.wikipedia.org/wiki/Morsdag Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Pokker hadde gløymt det eg... Får gje ei bok om korleis det er å vere 11 år... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå