Flimzes Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg har et spill som jeg spiller innimellom, men det er 5 cd'er, og så ofte som jeg innstalerer det så er det irrriterende, det er også lagt opp til at avhengig av hvilket lag man velger så må man skifte cd. Så det jeg lurer på er om jeg kan brenne inn alle de cd'ene på en dvd, uten å måtte mounte hver enkelt cd i daemon tools (da forsvinner halve vitsen). Lenke til kommentar
Jaarabygg Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg har et spill som jeg spiller innimellom, men det er 5 cd'er, og så ofte som jeg innstalerer det så er det irrriterende, det er også lagt opp til at avhengig av hvilket lag man velger så må man skifte cd. Så det jeg lurer på er om jeg kan brenne inn alle de cd'ene på en dvd, uten å måtte mounte hver enkelt cd i daemon tools (da forsvinner halve vitsen). Kommer an på hvor stort spillet er, men siden det er på 5 CD-er tviler jeg på at det går, siden det ikke er så stor kapasitet på CD-er... Det som går an er å kjøpe en minnepinne som har nok gigabits til å romme spillet. Da kan du lagre det der Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Kommer an på hvor stort spillet er, men siden det er på 5 CD-er tviler jeg på at det går, siden det ikke er så stor kapasitet på CD-er Det er fint plass til 5 fulle CD'er på en DVD plate. Men om det vil fungere eller ikke kommer helt og holdent an på hvilket spill det er. Vanligvis skulle det gå og kopiere alle filene fra alle CD'ene til samme DVD, og i tillegg må man kanskje redigere noen ini eller setup filer, om spillet bare leter etter filene og ikke spesifikke CD'er. Men om det er noen form for kopibeskyttelse kan det også bli en hindring. Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Det du kan gjøre er å installere powerISO og opprette fem virtuelle CD roms. Dermed kan du mounte alle CDene på en gang, og bare trykke OK når du får beskjed om å skifte CD. Muligens må du skrive inn en ny bokstav eller noe, men spare masse tid på mounting eller skifting av CD Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 dahwan, det er akkuratt det jeg kan gjøre med daemon tools også, men spillet har ikke mulighet for å lese av andre stasjonsbokstaver enn den der første cd starter fra. Spillet er forresten "emperor: battle for dune". jaarabygg: Les førstepost er du snill, eller kanskje du til og med skal lese overskriften. Lenke til kommentar
cdr Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Den greieste løsningen er å laste ned en NOCD-crack - bare å google det. Finnes utallige sider som hoster slike filer. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Den greieste løsningen er å laste ned en NOCD-crack - bare å google det. Finnes utallige sider som hoster slike filer. Eller ikke... Hadde det vært så enkelt så hadde jeg jo gjort det, men spillet innstalerer ikke alle cd'ene inn på PC-en. De tre campaign diskene må settes inn alt etter hvilken campaign du kjører. For scenario trenger man ingen cd. Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Vell, ofte så er det bare en fil på hver CD som heter data01/data02/data03 osv, så du kan prøve å bare kopiere innholdet av hver cd innpå en mappe, og lage en iso fil av mappa med PowerISO. Dermed kan du mounte den fila med daemontools eller brenne den ut. Jeg gjorde det med Diablo 1 CDene en gang, og det fungerte da for meg. Mulig det kan fungere Endret 24. februar 2008 av dahwan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå