cnil Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Hei, jeg så at s-100 har kommet i prisguiden, og dermed bar det ned i butikken for å se om mobilen var kommet. Og - ja - det var det. Det var en drøm å prøve den, og jeg anbefaler alle å prøve den (og kjøpe den). Den koster også ikke mer en litt under 4500 kroner, noe som slett ikke er verst for en mobil med ir, usb, 65,000 farger i displayet og en vanvittig bra lyd. P.S. Jeg er ikke serlig imponert av testen av mobilen her på sida, det er ikke mye som stemmer når det gjelder spesifikasjonene i alle fall... Jeg lurer på noen ting. Har mobilen mms, sms (evt. ems), bluetooth, mulighet for kamera, muøighet for "calling picture" og bakrunnsbilde? takk for eventuelle svar. Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Vel, nei, S100 har IKKE MMS , og heller ikke bluetooth, EMS -vet ikke . Mulighet for kamera? Jeg tenker du snakker om add-on's. Når Samsung en gang i tiden får seg add-on-camera vil da S100 rett og slett være for gammel. -Ikke stol på det, rettere sagt. Calling Picture -vet ikke , Bakgrunnsbilde -Ja. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Har nå gått gjennom samtlige av spesifikasjonene i forhold til Samsungs egne spesifikasjoner, og kan ikke si å ha funnet en eneste feil. Du tenker kanskje på batterilevetiden? Dette er middelverdiene mellom Samsungs egne verdier på standardbatteri (100-200 timer blir altså 150 timer). Fint om du kunne påpekt hva det er som tilsynelatende ikke stemmer. Når det er sagt kan vi ikke garantere for at spesifikasjonene i prisguiden alltid er korrekte, men vi gjør vårt beste for at de til enhver tid skal være riktige og oppdaterte. Men for å oppnå en helt feilfri oversikt trenger vi deres hjelp, så det er flott om folk sier i fra når de kommer over eventuelle feil. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 okay - beklager. men når det gjelder fargene i displayet så stod det null tror jeg. jeg kan ikke sjekke for jeg (som en del andre) kommer ikke inn på annet enn forumet her... menmen - takk for svaret ZeR0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå