Pysj Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 ...men Microsoft ser ikke ut til å ha spesielt stor tro på noen avtale. Les mer Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Hvorfor har en nokia med WM symbian knapp? Endret 9. februar 2008 av Islanbadsj Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Nokia ser ut til å ville prøve ut det meste nå for tiden. Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Nei og Nei!! Microsoft er en av de største selskaper i verden som vil ta over IT i hele verden. Da tenker jeg på operativsystemer, Internett og nå kommer vi til Mobil. Håper Nokia har vett nok til å ikke prøv Windows mobile!! Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hmm hører mye rart om nokia for tiden... Jeg hadde håpet at de skulle fortsette videre på eksperimentene sine med Linux, som de har gjort i de mobile surfebrettene sine. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hva skal Nokia med Windows nå som de har kjøpt Trolltech? Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hvorfor har en nokia med WM symbian knapp? Bildemanipulering? Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Nokia har blitt store på variert og godt utval av mobiltelefonar, men folk som skal ha Windows så har Nokia ingen alternativ. Så Nokia prøvar sikkert å bli større på å lage alternativ for folk som krev Windows mobile. Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Nei og Nei!! Microsoft er en av de største selskaper i verden som vil ta over IT i hele verden. Da tenker jeg på operativsystemer, Internett og nå kommer vi til Mobil. Håper Nokia har vett nok til å ikke prøv Windows mobile!! Hvorfor ikke? Symbian er jo tregt som bare det, byttet selv fra Symbian til Windows Mobile og det gjorde hverdagen min enklere. Jeg syntes Nokia burde satse på WM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg