Giorgos Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hei,Jeg har modem fra telenor, Speedtouch 546T og Jensen Airlink 7954 router. Problemet mitt er at jeg ikke kommer inn på Routeren ,bare modemet. Jeg kommer inn på internett via Routeren,men ikke inn på den så jeg kan lage passord osv. Vet noen hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Takker for svar. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Du kan jo prøve å finne din gateway slik: 1: Windows-knapp + r 2: Skriv cmd 3: Skriv ipconfig Der står din standard gateway. Kan du prøve å gå inn på den? Er du sikker på at du ikkje kjem innpå då`? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Mange routere nekter deg å få tilgang til webinterface via WLAN, har du prøvd å koble deg til via kabel? Lenke til kommentar
Giorgos Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Takker for svar,men fant det ut selv. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Kanskje du kan vere så ûbersnill at du forteljer kva det var og, då? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå