punti Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg har sett på et par bilder av personer dreadlocks, og nå er jeg satt inn for å ha det. Men jeg har merket at jeg har for tynt hår! Så da lurer jeg på hva du må ha for å få en tykkelse på det? Jeg orker ikke gå til byen, det er ganske langt, åsså finner jeg ingenting på nette:/ Så har noen et tips om hva jeg skal ha for å få tykkere hår? Lenke til kommentar
kaka Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Det finnes vel ymse balsamer og alt mulig som visstnok skal hjelpe. Ta deg en tur til frisøren og spør der. Endret 10. februar 2008 av kaka Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Fikk høre av frisøren min en gang at p-piller i shampoen skulle få håret til å gro fortere og bli finere Endret 11. februar 2008 av tonna Lenke til kommentar
Beli Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 spis masse b - vitaminer Lenke til kommentar
punti Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 spis masse b - vitaminer neitakk:) skakke få langt hår;) Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Test ut Redken produkter (ikke billig, men det er kvalitet da). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå