mnemic Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Vurderer å kjøpe meg Pinnacle Studio 10 Plus. Er det å anbefale? Fungerer det greit? Mye tull med det? Endret 9. februar 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
MikeB Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg har bare jobbet med Pinnacle Studio 8 og det virket aldri. Har gått over til Sony Vegas 8. Det er saker .... Lenke til kommentar
snurre1 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Har brukt Pinnacle Studio i flere år. Nå har jeg Studio 10 pluss. Det har gått som på skinner hele tiden, har aldri hatt noe problem. Stort sett bruker jeg datamaskinen bare til bilde- og videoredigering. Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Vurderer å kjøpe meg Pinnacle Studio 10 Plus. Er det å anbefale? Fungerer det greit? Mye tull med det? Er vel versjon 11 som er den nyeste? Men uansett, styr unna og kjøp Vegas i stedet. Pinnacle har slitt med ustabilitet i mange år, og nyere versjoner har ikke hjulpet noe. Vegas derimot, er noe av det mest stabile redigeringsprogram som finnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå