Applebee Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Har prøvd å flere ganger og puttet forskjellige CD`er inn i CD-rommen! Både Musikk og spill, men Ps3`en reagerer ikke og finner ikke plata! Noen som har det samme problemet og eventuell løsning? btw: Krise Situasjon når jeg ikke får spillt GH`3 Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=894236&hl= https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry10462936 Lenke til kommentar
Jaekt Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) du må nok sende den inn på reperasjon. hadde samme problem, tok over 1.5mnd på reperasjon før jeg klagde og fikk hevet kjøpet. forbered deg på lang ventetid Endret 9. februar 2008 av Jaekt Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 du må nok sende den inn på reperasjon. hadde samme problem, tok over 1.5mnd på reperasjon før jeg klagde og fikk hevet kjøpet. forbered deg på lang ventetid Det er ikke sikkert at han må det. Som jeg har skrevet i trådene jeg linket til gikk det samme problemet over av seg selv til meg. Vil anbefale trådstarter å se ann situasjonen litt. Dersom det ikke løser seg i løpet av noen dager må du nok sende den inn. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 du må nok sende den inn på reperasjon. hadde samme problem, tok over 1.5mnd på reperasjon før jeg klagde og fikk hevet kjøpet. forbered deg på lang ventetid Det er ikke sikkert at han må det. Som jeg har skrevet i trådene jeg linket til gikk det samme problemet over av seg selv til meg. Vil anbefale trådstarter å se ann situasjonen litt. Dersom det ikke løser seg i løpet av noen dager må du nok sende den inn. Skal nok gjøre det samme som du gjorde (Har slått av, tatt ut plata og røsket ut strømkabelen)! Men kan jeg sende min inn til Reperasjon til Expert eller Elkjøp, når jeg bestillte den fra Platekompaniet.no? Lenke til kommentar
Jaekt Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 du må nok sende den inn på reperasjon. hadde samme problem, tok over 1.5mnd på reperasjon før jeg klagde og fikk hevet kjøpet. forbered deg på lang ventetid Det er ikke sikkert at han må det. Som jeg har skrevet i trådene jeg linket til gikk det samme problemet over av seg selv til meg. Vil anbefale trådstarter å se ann situasjonen litt. Dersom det ikke løser seg i løpet av noen dager må du nok sende den inn. Skal nok gjøre det samme som du gjorde (Har slått av, tatt ut plata og røsket ut strømkabelen)! Men kan jeg sende min inn til Reperasjon til Expert eller Elkjøp, når jeg bestillte den fra Platekompaniet.no? du må nok levere den inn der du kjøpte den. og de du kjøpte den av vil igjen sende den til nordisk film Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå