MatsGM Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hei, jeg har en xbox som jeg har avalunch på. Jeg har prøvd og koble til trådøst, vanlig linking gjennom ruter, og rett fra xbox til pc med en kryssa kabel. Jeg får fortsatt ikke koblet til Er det noen som har en idè om hva som kan være problemet? Jeg mistenker at jeg bruker feil brukernavn/passord når jeg skal logge inn. Hvor endrer jeg isåfall brukernavn/passord? Håper det er noen kyndige som har en idè om hva som er galt. Mvh MatsGM Lenke til kommentar
Sh1v4 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Avalunch mest brukte passord er xbox og brukernavn xbox. Sett fast IP på xboxèn. Så logger du inn fra pcèn via browser /explorer til den. teks har xboxen IP 10.0.0.12 så skriver du ftp:\\10.0.0.12 i browser vinduet. (Mulig det ikke er heeelt korrekt her, men det er altids en eller annen her med mere kunnskap som svarer på det!) Lenke til kommentar
MatsGM Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg har brukt brukernavn xbox og passord xbox. Jeg bruker ip 10.10.10.222 på xbox og 10.10.10.221 på pcen. Har prøvd med både SmartFTP og CuteFTP, men jeg skal teste i IE også Lenke til kommentar
Sh1v4 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Om det er spill du skal føre over så må du antagelig bruke SmartFTP eller CuteFTP. Prøv å configurere dem med korrekt ip og passord osv før du setter igang. Lenke til kommentar
MatsGM Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Det er ikke spill, men filmer jeg skal føre over. Hvordan konfigurer jeg passord da? Lenke til kommentar
MatsGM Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Problem løst! Lenke til kommentar
Sh1v4 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Gi gjerne tilbakemelding til hvordan du løste ditt problem slik at andre som sliter med det samme kan ha en løsning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå