Skogslik Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hallo. eg la inn en forhondsbestilling hos Zailor.no i går. Lost Odyssey til 299, bestilte to stykker. et til meg og en venn. men, noen som har erfaringer med dem? eg har valgt forhondsbetaling, for det er det enkleste for meg. pleer dem og lever til reales dagen? og dem sender fra norge? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg fikk AC et par dager etter utgivelsesdatoen. Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Funker aldeles greit, har kjøpt spill der. Selv om siden kan virke litt mistenkelig, og bestillingsmetoden. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Bestilte Halo 3 - Legendary Edition, noe som de ikke klarte å levere. Så jeg måtte bestille fra AbsoluttSpill som holder sitt ord. Birger Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) hehe, dette virker jo betryggende xD men men, får eg det ikkje skal eg ha pengene tilbake! Endret 23. februar 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Har forhåndsbestillt der 3-4 ganger. Alle gangene har spillet kommet minst 1 uke etter release. Utrolig irriterende. I tillegg var det et spill som aldri kom frem. Fikk heldigvis pengene tilbake da. Så jeg kommer nok aldri til å kjøpe noe derfra igjen. Det positive som jeg synes i det hele er at de svarer på henvendelser ganske kjapt. Ofte samme dag. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Møkkabutikk. Venter fremdels på Lost Odyssey som skulle vert hos meg på fredag. blir aldirg flere bestillinger fra dem. håper dem går konkurs og eigeren havner i dass. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 AbsoluttSpill er å anbefale. Birger Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Da er forhåndbestillingen min hos Zailor fortsatt til behandling, og varen er fortsatt ikke på lager. Sendte også henvendelse til kundesupport på fredag der jeg klaget på at jeg ikke hadde blitt informert om eventuelle leveringsproblemer. Venter enda på svar. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Wow. Plutselig var spillet i postkassen. Bare en uke etter utgivelsesdato. Jeg er imponert! Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 ikke spesielt imponert over servicen, viktigste er å si fra til kunden om noe går galt. Slik at han/hun har mulighet til å skaffe det et annet sted om det virkelig haster. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Forhåndsbestilte Call of Duty 4 fra playx.no, som lot Zailor takle utsendelsen. For at du skal få dine produkter på raskest mulig måte har Zailor og Playx inngått samarbeid om levering av enkelte produkter på grunn av lang behandlingstid på avgiftspliktige varer hos Posten. Dette produkt vil derfor leveres av Zailor. For deg som kunde medfører dette ingen praktiske ulemper, og Zailor leverer varen til samme pris som avtalt med playx, og du skal ikke betale noe utover avtalt kjøpesum. Zailor eies av Modern Internet Group AS [M.I.G] Moms er inkludert i kjøpesummen. Mottok spillet en dag etter utgivelsesdato. Ikke så voldsomt ille, men jeg kunne jo like gjerne ha plukket det opp i egen person dagen før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå