espenta Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg har et problem med Oblivion; spillet avslutter veldig ofte når jeg kommer til et nytt område, når jeg loader, eller dreper alle fiender i nærheten, slik at en ny musikk skal lastes. Det skjer kun utendørs, og det virker for meg som det er relatert til en av musikkfilene. Men jeg kan ikke finne noen feil med noen av de. Noen flere som har hatt lignende problemer? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Kanskje du kan prøve å reinstallere spelet? Lenke til kommentar
espenta Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Har prøvd det flere ganger. Men jeg har nå prøvd å erstatte alle mp3-ene med egne sanger, og det har faktisk ikke låst seg enda. Så mulig jeg har løst problemet nå. Skal spille litt mer senere, så finner ut av det da. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Har du installert alle patches? Synes å huske at en av dem hadde audio fix i listen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå