Gå til innhold

Lage en web server


Siege

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når du skal lage ein server, kan du vel bruke mange operativsystem, nesten kva som helst, men eit system som er dedikert til server-drift med lite GUI og fjas kan jo vere å foretrekkje. Du kan t.d bruke det gratise Ubuntu Server, eller du kan bruke Debian. Begge desse to er linux-distribusjonar. Viss du elskar windows, kan du bruke noko som heter windows 2003 server.

 

No er ikkje eg noko meister i serverar, men eg har no prøvt dette på vår gamle desktop-pc, og det eg gjorde (med vanleg winXP, though...), var å installere noko som heiter xamp, der du får med både apache-webserver-applikasjonen, du får med PHP og MySQL som er det meste du treng (i starten i alle fall).

 

Viss du vil kople til serveren med ftp, så må du setje opp ftp-server, og viss du vil ha eit domene peika mot serveren, så trur eg du må ha noko som heter navneserver, men det er eg litt usikker på, sidan eg aldri har gjort det.

Lenke til kommentar

Om du skal sette opp proffesjonelt med mail,web,antivirus og samba kan PLESK være en ting om du velger et domene, utover det koster det penger nøyaktig 199 dollar i året men er sånn du ordner i nettleseren så da trenger du ikke så mye erfaring med linux da allt er forklart utenom wget kommandoen.Du kan ha intil 30 domener for den prisen,skal du sette opp på en windows 2003 server krver den IIS og ikke Apache.Flere tjenester kan du også sette opp som NFS om du har flere linux maskiner men det har du vel ikke ettersom du spør om dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...