Wattengård Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg vet at E51 ikke har videosamtalekamera, men kan man bli oppringt med en videosamtale med den? -C- Lenke til kommentar
Torethie Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg vet at E51 ikke har videosamtalekamera, men kan man bli oppringt med en videosamtale med den? -C- Lurer på akkurat det samme:D!! Kan man bruke kamera på baksiden av telefonen til Videotelefoni?? Og kan man motta Video.Telefoni? Lenke til kommentar
iGH Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg vet at E51 ikke har videosamtalekamera, men kan man bli oppringt med en videosamtale med den? -C- Lurer på akkurat det samme:D!! Kan man bruke kamera på baksiden av telefonen til Videotelefoni?? Og kan man motta Video.Telefoni? Det er bare til å prøve... Lenke til kommentar
Torethie Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg vet at E51 ikke har videosamtalekamera, men kan man bli oppringt med en videosamtale med den? -C- Lurer på akkurat det samme:D!! Kan man bruke kamera på baksiden av telefonen til Videotelefoni?? Og kan man motta Video.Telefoni? Det er bare til å prøve... Ikke så lett uten en E51:P Noen som har prøvd/vet dette?? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 har E61i uten kamera i front. videotelefoni funker . blir som gamle 6630 ringemåten det Lenke til kommentar
JRF Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Videotelefoni funker fint men kameraet er jo på baksiden så du snakker med displayet vekk fra deg så hvor "matnyttig" det er er en annen diskusjon... Men hvor nyttig er nå videotelefoni egentlig? ;-) Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Du har tydeligvis ikke småbarn Jeg hadde brydd meg filla om videotelefoni hvis det ikke hadde vært for at jeg har en liten en hjemme Så målet er at jeg skal se den jeg ringer til... Ikke at vedkommende skal se meg. -C- Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Du har tydeligvis ikke småbarn Jeg hadde brydd meg filla om videotelefoni hvis det ikke hadde vært for at jeg har en liten en hjemme Så målet er at jeg skal se den jeg ringer til... Ikke at vedkommende skal se meg. -C- helt enig, mye unge mennesker her som ikke skjønner det Lenke til kommentar
JRF Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Du har tydeligvis ikke småbarn Jeg hadde brydd meg filla om videotelefoni hvis det ikke hadde vært for at jeg har en liten en hjemme Så målet er at jeg skal se den jeg ringer til... Ikke at vedkommende skal se meg. -C- helt enig, mye unge mennesker her som ikke skjønner det He he... Er 33 år men har ingen småbarn (enda...) og tenkte faktisk ikke på den muligheten... Absolutt et bra bruksområde ja... Ser den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå