Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 De to strabasiøse drittungene trakk filmen enormt ned, helt klart en feiltagelse å ta med de to. Hmm, hva var det de gjorde igjen som var så forbanna dumt da? De døde ikke. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 De var irriterende, masete og grenseløst dumme til tider. Vi skulle liksom få sympati med dem, men jeg satt der med forbannelse i øynene. Det er sjeldent et lurt trekk å ta med unger inn i denne typen filmer. Litt synd egentlig, da Weeks hadde sine øyeblikk. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg synes begge var like bra! Pfft. 28 days var faktisk litt underholdene. Den klarte faktisk ha en stemning, selv om den ble litt ødelagt mot slutten. Hele historien i 28 weeks er bare teit. Rett og slett. Lenke til kommentar
huldal Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Hva med Saw IV? Må jeg ha sett 1, 2, og 3? Eller er Saw 4 en film man kan sjå uten og sett de andre? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Du bør se Saw 1, 2 og 3 først. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Jeg holder fast ved at 28 Weeks ikke når 28 Days til tærne engang. Nå er riktignok originalen en av mine favorittfilmer. Jeg ble bare så oppgitt over at de skal bruke sluttsangen fra 28 Days hundre ganger om igjen fordi den er bra, hvorfor ikke finne på noe nytt? Er selvgølgelig flere grunner til at den ikke når opp; en handling som ikke engasjerte meg noe særlig og overbruk av vold bare for å overgå Days. Hvis man ikke har noen tilknytning til Days er den nok ikke så ille, men jeg klarer ikke å se på den uten å tenke på Days EDIT: Det ble mange Days Endret 9. februar 2008 av Dimitrij Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Days var mye bedre. Den hadde den perfekte stemmingen. Panikken og alt klaffa. Weeks var veldig Hollywood-aktig. Det var mere fokus på heftig action og massakrering i massevis, noe som trekker ned i min bok, i hvert fall med tanke på hvor bra Days var. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Likte begge filmene, men tror ikke du går glipp av så mye om du ikke ser den første. Når det gjelder Saw-filmene så hold deg til den første. Resten er bare søppel, i hvert fall 3 og 4. Lenke til kommentar
Richardinho Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg holder fast ved at 28 Weeks ikke når 28 Days til tærne engang. Nå er riktignok originalen en av mine favorittfilmer. Jeg ble bare så oppgitt over at de skal bruke sluttsangen fra 28 Days hundre ganger om igjen fordi den er bra, hvorfor ikke finne på noe nytt? Er selvgølgelig flere grunner til at den ikke når opp; en handling som ikke engasjerte meg noe særlig og overbruk av vold bare for å overgå Days. Hvis man ikke har noen tilknytning til Days er den nok ikke så ille, men jeg klarer ikke å se på den uten å tenke på Days EDIT: Det ble mange Days Jeg syns nå Weeks var like bra, men de er jo ganske forskjellige. Historien fortelles kanskje bedre i Days, men jeg syns Weeks var mye mer skremmende. Forresten helt uenig i at sangen (Shrinking Universe - Muse ) ble spilt for mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå