Gå til innhold

28 weeks later... smp ang. film


huldal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja det skal være oppfølgeren, det er ihvertfall det jeg har fått vite. Men når jeg så "28 Weeks Later" så viste ikke jeg at det var oppfølgeren, og kom heller ikke på tanken når jeg så filmen. Så jeg fikk vite det en god stund etter jeg så filmen, men det kan ha med å gjøre at jeg nesten ikke husker noe fra "28 Days Later".

 

;)

Lenke til kommentar
Hehe, kommer det enda er oppfølger? :p

 

Men ja, du kan fint se 28 Weeks Later uten å ha sett 28 Days Later. Men som sakt så husker jeg ikke så mye ifra 28 Days Later, men av det jeg husker så synes jeg ikke de hadde så mye tilfelles enn at de handler om zombier.

Jeg søkte litt rundt etter 28 months later, men fant ingenting..

Lenke til kommentar

28 weeks later

In March 2007, Boyle announced plans to create a third chapter of the film franchise, which will be given the title 28 Months Later with a 2009 release date,[33] thus creating a trilogy. Boyle has stated that his thoughts are to set the movie in Russia.[34]

 

In June 2007, it was announced that if DVD sales of the film did well Fox Atomic would consider producing the third film.[35]

 

In July 2007, while promoting the film Sunshine, Boyle revealed that he has a story formulating for the next film "There is an idea for the next one, something which would move [the story] on. I've got to think about it, whether it's right or not." Boyle also revealed that he would return as the director.[36] Alex Garland might be considered in writing the story with Boyle, but no announcements have been made.

Lenke til kommentar

Første filmen er fantastisk bra. Spennende og tildels skremmende også.

 

Men 28 weeks later var tragisk. Ivertfall i min meining. Svært forutsigbar, og lite interesant folk i den. Rotete redigering, og dårlig filming. De filmet såpass langt ut at ting virket falsk og nesten teater aktig.

 

Lager de en 3dje film hopper jeg glatt over den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...