huldal Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Er dette en oppfølger av "28 days later" fra 2002? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ja det skal være oppfølgeren, det er ihvertfall det jeg har fått vite. Men når jeg så "28 Weeks Later" så viste ikke jeg at det var oppfølgeren, og kom heller ikke på tanken når jeg så filmen. Så jeg fikk vite det en god stund etter jeg så filmen, men det kan ha med å gjøre at jeg nesten ikke husker noe fra "28 Days Later". Lenke til kommentar
huldal Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Så man kan se 28 weeks later... uten og ha sett 28 days later..... Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Kommer også en 3'er tror jeg som heter noe som 28 years later elns. Vist jeg ikke er på en skikkelig bærtur her nå. Edit: Kanskje 28 months later først? Endret 9. februar 2008 av Schjellin Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hehe, kommer det enda er oppfølger? Men ja, du kan fint se 28 Weeks Later uten å ha sett 28 Days Later. Men som sakt så husker jeg ikke så mye ifra 28 Days Later, men av det jeg husker så synes jeg ikke de hadde så mye tilfelles enn at de handler om zombier. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hehe, kommer det enda er oppfølger? Men ja, du kan fint se 28 Weeks Later uten å ha sett 28 Days Later. Men som sakt så husker jeg ikke så mye ifra 28 Days Later, men av det jeg husker så synes jeg ikke de hadde så mye tilfelles enn at de handler om zombier. Jeg søkte litt rundt etter 28 months later, men fant ingenting.. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 28 weeks later In March 2007, Boyle announced plans to create a third chapter of the film franchise, which will be given the title 28 Months Later with a 2009 release date,[33] thus creating a trilogy. Boyle has stated that his thoughts are to set the movie in Russia.[34] In June 2007, it was announced that if DVD sales of the film did well Fox Atomic would consider producing the third film.[35] In July 2007, while promoting the film Sunshine, Boyle revealed that he has a story formulating for the next film "There is an idea for the next one, something which would move [the story] on. I've got to think about it, whether it's right or not." Boyle also revealed that he would return as the director.[36] Alex Garland might be considered in writing the story with Boyle, but no announcements have been made. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg suger til å lete. Jeg var til og med innpå akkurat samme siden. -.- Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Nettet flyter ikke akkurat over med informasjon om filmen. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Nettet flyter ikke akkurat over med informasjon om filmen. Nei det er sant, men jeg burde kanskje lest litt bedre . Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Uansett, så er det bare å glede seg til den tredje filmen. Lenke til kommentar
huldal Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Var den første bra??? Jeg har skaffet meg 28 weeks later, men vurderer nå og skaffe meg 28 days later for å sjå den først..... Hvilken var best... Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg synes begge var like bra! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg synes sånn sett ingen av de to var jo særlig bra, men begge kan anbefales hvis du kjeder deg en kveld. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Første filmen er fantastisk bra. Spennende og tildels skremmende også. Men 28 weeks later var tragisk. Ivertfall i min meining. Svært forutsigbar, og lite interesant folk i den. Rotete redigering, og dårlig filming. De filmet såpass langt ut at ting virket falsk og nesten teater aktig. Lager de en 3dje film hopper jeg glatt over den. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hehe, kommer det enda er oppfølger? 28 weeks later avslutter med å legge grunnlag for en oppfølger så det er ikke akkurat overraskende. Ellers så var 28WL ganske middelmådig, mens Boyle sin var langt bedre. Den tredje filmen blir dog interessant, viruset har vist spredt seg rundt om i verden. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hovedproblemet med 28 Weeks Later var at man fokuserte på to idiotiske unger. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 28 Weeks Later er en direkte oppfølger til 28 days later bare med fokus på andre personer. du trenger ikke se 28 Days Later for å se 28 Weeks Later Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 De to strabasiøse drittungene trakk filmen enormt ned, helt klart en feiltagelse å ta med de to. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 De to strabasiøse drittungene trakk filmen enormt ned, helt klart en feiltagelse å ta med de to. Hmm, hva var det de gjorde igjen som var så forbanna dumt da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå