Emancipate Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Great... Hosten din skaffa meg akkurat virus -.- Det tok en stund før jeg skjønte hva "hosten" betydde i den setningen. Det er altså snakk om et datavirus. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 hehe. pent kanskje skulle fått med koffor han sa dt? Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Haha, tok litt tif før jeg faktisk skjønte hva det var snakk om Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Litt bra, tok litt tid før jeg skjønte den jeg også. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Det var snakk om: bildehost + lånt datamaskin med Internet explorer Så, beklager :!: Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Det var snakk om:bildehost + lånt datamaskin med Internet explorer Så, beklager :!: Du trenger ikke å beklage for et bra gullkorn. Noe må vi jo skrive i denne kategorien . Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jaok *nyte kjendislivet* Aaaahhh Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Husker at mange påstod back in the day at du faktisk kunne gi maskinen virus hvis du hadde en sykdom som smittet med dråpesmitte, nærkontakt eller lignende. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Ah, litt småkoselig nerdehumor. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Tok et halvt sekund før jeg tok den, men morsom var den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå