hinduuu Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Trur også det er framtids claire, mye grunna det med samme klær som hun hadde i første episode. Hvorfor trur dere hun hater Peter så mye? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Trur også det er framtids claire, mye grunna det med samme klær som hun hadde i første episode. Hvorfor trur dere hun hater Peter så mye? Det virker nesten som hun har blitt indoktrinert av The Company eller noe lignende. Det virker ihvertfall som Peter er like snill, men fortsatt like naiv. Lenke til kommentar
Ascorius Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Må vi sette alt som dreier seg om handlingen i spoilertag nå da? Da burde en kanskje starte en tråd med spoilerwarning for de som ikke har sett episodene som har gått i USA Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Ja, ellers bør de spørre spørsmål om ting og tang i en annen tråd Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Grunnen til at vi setter i spoiler er fordi det er snakk om ting som vi så i teaseren og det er ikke alle som har lyst til å vite hva som skjer før episoden faktisk kommer. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Like greit og holde alt i en tråd. og bare respektere de andres ønske. legg merke til Bennet sitt ansikt utrykk når han ser hvem han skal jobbe med. priceless ;P Lenke til kommentar
zonko Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Meget fornøyd med sesongstarten. Likte at denne sesongen har blitt mørkere (f.eks. hjernesecenen, hodeløse Clair), det gir en evolusjon til serien. Man trenger det siden så mange av karakterene går igjen. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 HEEEERLIG at vi endelig fikk svar på hva sylar gjør med hodene, da! Hjernespiseteorien har jo florert lenge. Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 HEEEERLIG at vi endelig fikk svar på hva sylar gjør med hodene, da! Hjernespiseteorien har jo florert lenge. ja d var et klipp jeg vil huske lenge...sylar som fører pekefinnnen langs hjernebarken...uforglemmelig :!: Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 "Eat your brain? Claire, that's disgusting!" Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg lo faktisk når han sa det. Haha, han hørte så uskyldig ut Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Så hvem tror dere blir slemminger i løpet av sesongen? Holder et kort på Mohinder med den dramatiske forvandlingen han ser ut til å gjennomgå, både fysisk og psykisk Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Kan godt hende Mohinder blir en av de ja. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Tror nok at Mohinder ikke blir direkte slem, iallefall ikke med vilje. Blir muligens at han begynner å lete etter en kur, og går litt drastisk til verk mens han gjør det, og blir sett på som ond grunnet tingene han gjør for å redde seg selv. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hva skjedde egentlig med Peter? Man så først han hadde kommet i kroppen til Jesse, og at han hadde utseende til Jesse! Men på slutten virket det som det var omvendt? Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hva skjedde egentlig med Peter? Man så først han hadde kommet i kroppen til Jesse, og at han hadde utseende til Jesse! Men på slutten virket det som det var omvendt? Det var vel bare slik vi så det fra Peter sitt synspunkt, slik at vi skulle være sikre på at det faktisk var Peter Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hva skjedde egentlig med Peter? Man så først han hadde kommet i kroppen til Jesse, og at han hadde utseende til Jesse! Men på slutten virket det som det var omvendt? Det er vist omvendt slik at vi som ser serien skal kjenne igjen Peter, og ikke se Jesse hver gang Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hehe, ok. Blei litt forvirra der Synes også det var en grei sesongstart, selv om den var litt surrete... Men håper den tar seg opp etterhvert! Til nå synes jeg sesong 1 har vært best Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Mohinder blir kanskje ikke slem i den forstanden vi tenker på, men tror nok han blir såpass obsessed med det han driver med at han gjør slemme ting. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Eg byrjar å bli litt lei av denne Heroes-"filosofien". Om du lurar på kva eg meiner, spol tilbake til scena der han Petrelli-duden overlever skuddskadane og går inn i kapellet på sjukehuset. Personleg ser eg Heroes kun fordi eg på eitt eller anna vis gadd å sjå dei to fyrste sesongane. Og sjølvsagt fordi Claire er skamdeilig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå