Piratpjokken Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Lurer på hva som skjer med Mohinder jeg.. Det var en smule ekkelt det som skjedde på episode to... Bare gugge hele greia :S Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Når kommer episode 3? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Den går på mandag i usa. Lenke til kommentar
Ascorius Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Den er vel å få tak i på tirsdagsmorran. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Det som skjedde med mohinder minner meg om den øgla i heroes tegneserien. Sånne skall av et slag på ryggen osv. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Tror faktisk at Mohinder er på vei til å bli en badguy. Sikkert en stand-alone badguy, men det serumet han tok kommer til å gi ham en ny personlighet. Endret 25. september 2008 av Abnegation Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Tror jeg også, var tydelig at han gjennomgikk en personlighetsforandring i forrige episode. Og virka jo som han er på vei til å forvandles til noe insektslignende. Kanskje han endelig blir en mer interessant karakter også. Endret 25. september 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Haha ja, og da må jeg tommlen opp til forfatterne hvis de klarer å gjøre meg intrisert i enten skuespillern eller karaktern. Begge er like dølle. Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Missforstå meg rett men jeg mener de denne sesongen bør passe seg for å bli alt for sci-fi i denne serien.. For det var akkurat denne balansen mellom det vanlige liv og tilværelsen med å ha spesielle evner som gjorde serien så populær..Det var i begynnelsen ikke de helt "crazy" evnene karakterene fikk, men etterhvert har det blitt til svært så sære og veeldig sci-fi evner som florerer... Og nå er det vanlige livet i serien iferd med å renne ut og bli en ren historie bare etter disse "power" evnene til karakterene... Som jeg sa, er selv veldig fornøyd med serien og syns sesongpremieren med de 2 dobbelt episodene var spennende og en svært bra sesong premiære for en serie..Håper bare at det ikke sklir helt ut slik at det blir helt likt x-men og the 4400... Er d noe i det jeg sier eller er jeg helt på jordet? Gleder meg uansett sykt mye til neste episode på tirsdag... Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 *mine innlegg* Fy faen, jeg er så gira at jeg skjelver... Har akkurat sett episode 2 og kan nesten ikke vente til episode 3! =D Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Mohinder fikk jævlig rå krefter da ;* Lurer på hva som skjer med han ass.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Ja, og han fikk Maja i sengen. Hun var rett og slett DEILIG i andre episoden der når hun var med Suresh på begynnelsen av episoden. MAN Endret 25. september 2008 av tc47 Lenke til kommentar
GeO Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Uff, jeg vet ikke helt, jeg. Det som skjer med Mohinder nå, er selvsagt det en del mener skal bli temaet i "Villains": at selv helter har en indre skurk som må kjempes mot, bla bla bla. Om dette funker for meg? Neppe. Jeg tror ikke historien blir "bedre" og "dypere" av dette, jeg er mer enn tilfreds med god gammeldags underholdning på superhelttegneserienivå. Når det er sagt - jeg liker sesongstarten, og kommer definitivt til å følge med fremover også. Dette er spennende. En ting til: kan trådstarter fikse stavefeilen i emnetittelen? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Trailer for neste episdoe: http://www.tvrage.com/Heroes/episodes/6518...ailer=1#trailer sjekk ut slutten på trailern, clash of the titans?! ahhaha ! gleder meg. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Trailer for neste episdoe: http://www.tvrage.com/Heroes/episodes/6518...ailer=1#trailersjekk ut slutten på trailern, clash of the titans?! ahhaha ! gleder meg. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ser absolutt bra ut, gleder meg... Og som jeg trodde/visste Sylar og Bennet skal samarbeide! Helt sykt, men hva faen er det med Claire? Endret 26. september 2008 av cyclo Lagt til spoiler Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Mener du når hun skjærer Peter med skalpellen? Tror det er fremtids-Claire som vi så i episode 1. Endret 26. september 2008 av Mental Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Det der med Mohinder minte meg litt om filmen "fluen" var liksom akkurat samma scene viss jeg husket riktig. Kanskje han blir en stor flue han og :O Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Sett ting fra traileren i spoiler! Er ikke alle som vil vite hva som skjer videre. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Sorry, tenkte ikke over det... Har fiksa det nå. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Fint om dere husker å legge bruke spoilertag der det er fornuftig. (Som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå