Gå til innhold

Heroes Volume Three; Villians. [Amerikansk sendeskjema]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns ikke de folka fra level 5 ser så syykt farlig ut. enig?

Lurer på hva kreftene til peter fra level 5 er.. Skal visst være noe veldig farlig ifølge HRG

 

Nja, den dagen noen ting i en primetime serie utenfor HBO skremmer meg så skal jeg si ifra.

 

Men er uening i deg, de virker mye mer farligere enn selv Sylar. Sylar er en pusekatt i forhold, Sylar dreper bare folk med evner(å de som står i veien da). Mens det The German, Knox og Flint gjør er å denge løs på sivile uskyldige folk, noe Sylar ikke enda har gjort. Pluss at Flint i tillegg bruker flammene sine til å brenne opp en person.

 

Anyway: Favorittkarakterne nå er Knox(synes bare kreftene hans var litt tøffe og litt mer orginale), HRG, Angela og Ando faktisk. Nathan har tapt seg som favorittkarakter nå som han har sett "jesus".

 

Funfact: Grunnen til at de to scenene til Bob i denne episoden var av han sittende stille i en stol i samme posisjon var p.g.a. skuespillern brakk nakken i en rideulykke på Island rett før episoden ble filmet i juni.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Så akkurat de to første episodene av villains.

Og jeg må si at jeg storkoste meg. For en pangstart.

Liker hvordan de plutselig snudde opp ned på

hele "bildet".

 

Men jeg syntes at villain folka som rømte var

litt for klisjéaktige..."woohoo vi brenner og

banker folk på en bensinstasjon og synes det er

stormoro", de virker jo mer som noen pøbler

enn gode villains.

 

Noen andre som fikk litt Bruce Banner følelse

av Suresh?

Lenke til kommentar
Mine favoritter er Noah Bennet/HRG og Sylar.

 

Knall start på sesong 3. Spessielt episode 2. Håper virkeleg at Mohinder får sterke bieffekter og ikkje kan gi evner til alle.

 

Ja om det blir en sprøyte du kan ta for å få krefter så

nærmer historien til heroes seg for mye mot 4400.

 

Kanskje det kan være en person som har som evne å ta vekk evnene til folk. Da blir det enda mer som x-men!

Lenke til kommentar
Kanskje det kan være en person som har som evne å ta vekk evnene til folk. Da blir det enda mer som x-men!

 

Det er allerede det. The Haitian. Han kan vel ikke ta kreftene til folk, men kan undertrykke de når han er i nærheten, slik at de ikke får brukt de.

 

Mhm, veit det. Men tenkte mer alla x-men 3, hvor de utleder en "vaksine" fra DNAet til en mutant. Det er vel ikke så VELDIG langt fra det som holder på i heroes nå, heller! :p

 

Men kan noen (i spoilertags kanskje, for felles bese), forklare meg hva "Level 5" egentlig innebærer?

Lenke til kommentar

sylar snill og snill du, bare vent til neste episode. Han gjør noe så grusomt som visstnok skal sjokkere badguysa han til og med jager. og de skal liksom være de værste av de værste ;P spoilere kan dere sjekke ut på spoilerfix. De har spoilere til et par episoder framover.

Du kan gjerne putte sånne ting i spoilertag.

 

Synes det var en bra sesongstart, mye som skjedde. Var en del som var litt forvirrende, døde er plutselig levende og sånn, men vi får vel forklaringer etter hvert.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
sylar snill og snill du, bare vent til neste episode. Han gjør noe så grusomt som visstnok skal sjokkere badguysa han til og med jager. og de skal liksom være de værste av de værste ;P spoilere kan dere sjekke ut på spoilerfix. De har spoilere til et par episoder framover.

 

Hvor fant du dette? har ikke lyst til å vente egentlig:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...